Gå til innhold
Hundesonen.no

Arca Halu's Cute Freya


xxx12345

Recommended Posts

Det er på tide at Freya får sin egen tråd!

Freya var en av to valper i Ingschnauzma's J'Umas eneste kull.Uma var faktisk grunnen til at vi fikk hund da mannen i huset ikke egentlig ville ha hund men ble så sjarmert av henne at valp derfra var helt ok. Uma er nå desverre død.

Freya ble født 22. januar 2005. Først fram var visst mottoet helt fra starten. Først ut av mamma, først fram til matfatet, først ut av valpekassa og sjef over alle valpene. Freya har fremdeles veldig stor tro på seg selv men etter et par uheldige episoder med større hunder er hun desverre noe mer usikker nå.

Hun er en meget bestemt dame - og meget bortskjemt...

Til forskjell fra mange dvergschnauzere bjeffer hun relativt lite. Vakthund er hun,og sier i fra når noen kommer - og om det er katter i hagen!

Vakreste dyret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • 1 month later...

Mor er råtten! Kjemperåtten! I løpet av en dag her så har hun kammet og børstet hele meg en gang, så måtte jeg bade, og ikke nok med det: jeg ble kammet en gang til og så helte hun sånn ekkelt inni øra på meg og det kiler så fælt! Så var det inni øra med bomullsdotter og greier. Og så måtte jeg klippe klør! Og så ble jeg jaggu barbert til slutt! Fytterakkern, nå skal jeg holde meg langt unna mor resten av kvelden altså.. :angry2:

Hvis hun ikke finner fra mere sånn grønt godt da... :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • 4 months later...
  • 10 months later...

Her er det lenge siden det har vært action, men takket være Dratini har vi nå masse fine bilder.

Fine Freya

smart1.jpg

Kan ikke alltid se smart ut..

smart2.jpg

Et lite pølsespor ble det tid til:

soek1.jpg

soek2.jpg

soek3.jpg

soek4.jpg

soek5.jpg

soek6.jpg

soek8.jpg

soek9.jpg

soek10.jpg

soek11.jpg

Hva?? Et det ikke mer??

soek7.jpg

Da går jeg...

soek12.jpg

Hey, en som vifter med en pinne!

kastepinne1.jpg

Iiiiii fartaaaaaaaaaa!

kastepinne2.jpg

Gotcha!

kastepinne3.jpg

kastepinne4.jpg

Takk for meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...