Jump to content
Hundesonen.no

Hjelp! Komme seg fra Porsgrunn by til NRK utstillinga?

Susanne&Tapper

Recommended Posts

Hei, eg hadde tenkt meg på utstilliga i porsgrunn den 13.10. Vi(Eg og ei vennine) skal ta buss/tog fra Tønsberg til Porsgrunn. Men der fra er det 18min med bil til Ringveien 71, Herre. Og det er der utstillinga er, veldig kjipt, for eg hadde veldig lyst å komme å sjå pga av toller blir eventuellt min neste rase + det er min første utstilling :lol:

Det er ingen her inne som veit om ein buss som går i nærheten, eller om noken kjempe greie folk, som har ekstra plass i bilen sin til 2 hundegale ungdommar på 15 og (snart) 16 år? :D

Bur på Vestlandet, og det er veldig få utstillingar, spesielt med toller.. ;) Kan vere min einaste sjanse på lenge... :P Håpa det er noken kjempe greie folk der ute som kan hjelpe oss! :P

Mvh 2 desperate ungdommar! :thumbs:

Utstillingen er ikke på Herre, den er i Heistad hallen. Ta buss til Porsgrunn rb.st (fra Tønsberg f.eks) Ta så bussen M1 mpt Langesund og si du skal til heistadhallen. Busstoppet ligger ca 4-5min å gå fra hallen. (M1 går hver halve eller hele time)

Ja, men eg trudde det ikkje gjekk tog på lørdagen? Fant ikkje noken rute for den dagen på nettet.. Ikkje eg hvertfall da.. Går toget på lørdagen?

Det skal gå tog rundt hver time, selv på lørdager. Men jeg tror nsb surrer litt med Porsgrunn stasjon, den er ikke helt enig i at det er en stasjon. :D Men hvis du sender meg en pm, så kan jeg gi deg alle rutene som går på lørdag. ;)

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.

• Create New...