Gå til innhold
Hundesonen.no

Om MODERERING på forum.


Recommended Posts

Guest Per Olav
Skrevet
I den offentlige skolen, ja. På et privateid nettforum vil jeg ikke kalle det maktmisbruk, snarere selvråderett.
Umm... Emm Nei :thumbs:
Guest Gråtass
Skrevet
Og at "styrerne" vet hva som skal/bør styres. Ellers blir vel "styringen" et maktmisbruk og en parodi foretatt av personer som misbruker "makta" som de tilfeldigvis har fått fordi ingen andre ønsker den?

Hva mener du egentlig her PO?

Jeg oppfatter deg dithen at du syns moderatorene her på sonen er maktsyke og at de kan være det fordi det egentlig ikke er noen som vil være moderatorer? Jeg håper jeg forsto deg feil..

Guest Per Olav
Skrevet
Hva mener du egentlig her PO?

Jeg oppfatter deg dithen at du syns moderatorene her på sonen er maktsyke og at de kan være det fordi det egentlig ikke er noen som vil være moderatorer? Jeg håper jeg forsto deg feil..

Jeg synes du skal lese det jeg skriver i lys av trådstarters ønske om et høyere tak. Jeg har ikke kommentert moderatorenes mulige sykdommer.
Guest Gråtass
Skrevet
Jeg synes du skal lese det jeg skriver i lys av trådstarters ønske om et høyere tak. Jeg har ikke kommentert moderatorenes mulige sykdommer.

Nå har jeg lest igjennom tråden en gang til, mulig jeg er korka, men jeg forsto ikke noe mere nå enn i stad. Mulig det ikke er meningen heller :thumbs:

Guest Per Olav
Skrevet
Umm... Emm Nå skjønner jeg ikke hva du mener? At det ikke er forskjell?

Umm... er tenkepause

Emm betyr "Etter Min Mening"

Skrevet
Umm... er tenkepause

Emm betyr "Etter Min Mening"

Ja, men jeg skjønner fremdeles ikke hva du sier "nei" til - mener du ikke at det er forskjell på den offentlige skolen og et privateid nettforum?

Guest Per Olav
Skrevet
Ja, men jeg skjønner fremdeles ikke hva du sier "nei" til - mener du ikke at det er forskjell på den offentlige skolen og et privateid nettforum?

Flir. Jeg har da ikke ment noe som helst om det - jeg kommenterte utsagnet ditt om maktmisbruk vs selvråderett :thumbs:

Skrevet
Flir. Jeg har da ikke ment noe som helst om det - jeg kommenterte utsagnet ditt om maktmisbruk vs selvråderett :thumbs:

Og om det mente du? At jeg ikke vil kalle det selvråderett? Veldig, veldig forvirret nå...

Skrevet

Så mens PO og Barmand fortsetter med sitt forsøk på å avklare hva de mente da de sa at de hevdet at det var noe helt annet, kan jeg jo spørre QUEST helt konkret; Hva er de du egentlig er misfornøyd med? Vil du ha større takhøyde i kjelleren? Eller vil du ha et mer rettferdig moderatorsystem (her: hvilke innlegg som slettes) uavhengig av "takhøyde"? En ting til jeg lurer på, er om du ønsker denne tråden flyttet fordi du ikke finner den igjen hvis den ikke er i kjelleren?

Er det ikke en ìde å sette seg inn i et system før man kommer med ønsker om å endre det? Det er jo ikke slik at alt kan tilrettelegges for de som ikke kan, vil, eller gidder å finne løsninger innen det systemet som eksisterer. Da blir det jo litt sånn at alle medlemmene på sonen er kommet inn på særskilte vilkår, da og da dreier det seg plutselig om noe helt annet.

Guest Per Olav
Skrevet
Og om det mente du? At jeg ikke vil kalle det selvråderett? Veldig, veldig forvirret nå...

Huffda - jeg ser jeg formulerte meg særdeles klosset :thumbs:

Du må selvfølgelig kalle det for hva du vil. Og så gjør jeg det samme - kalle det for det jeg vil - klarere nå?

Skrevet
Huffda - jeg ser jeg formulerte meg særdeles klosset :thumbs:

Du må selvfølgelig kalle det for hva du vil. Og så gjør jeg det samme - kalle det for det jeg vil - klarere nå?

Litt, men det er visst lite oksygen på planeten min i dag, så jeg skal la være å be om ytterligere utdyping av hva du kaller/mener om saker og ting. ;-)

Guest Per Olav
Skrevet

Jeg tror nok at tilbakemeldingen min er mottatt og forstått av de den er ment for, bardmand :D

Ha ei trivelig uke.

PO

Skrevet

Vær så snill og hold dere til topic her, ønsker dere og diskutere det norske skolevesenet er det egen kategori for det :D

Tidligere har det vist seg at de fleste er fornøyd med modereringen vi har her. Selvsagt kan det ikke alltid bli perfekt og noen feil vil det alltid bli - da moderatorer er mennesker og ikke maskiner. Da er det fritt frem for og melde fra om dette, både til moderator eller til en administrator og som regel blir det tilbydt en løsning som begge kan leve med.

For og være klinkende klar på en ting: Dyresonen kommer aldri til og tillatte noen form for personangrep.

Dyresonen er til for diskusjon, kunne hjelpe/motta hjelp og ha det hyggelig, hvis noen har andre ønsker så er ikke Dyresonen rette stedet for de.

”Det å være medlem av Dyresonen.no er et privilegium, ikke en rett!”

Skrevet

litt på topic og litt av: er det bare meg, eller har det blitt mer moderering og deling av tråder den siste tiden?

Synes plutselig det har blitt så mye.. i og for seg bra, da man får topic med ritkig tema og litt mindre "ut i ville vesten". Men blir litt dumt når det ikke alltid forklares hvorfor ting redigeres, slettes elelr flyttes?. Men bra at moderatorene er våkne og synes det er passelig med moderering i debattkjellern

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Dette har funket i alle år for meg og mine hunder.  Det er spesielt viktig for røytefrie hunder, der pelsen er mye finere og glattere enn andre pelstyper.  Ørepulveret gjør at hårene i ørene blir "trå" så det blir lett å få tak i dem og alle mine (har og har hatt mange) godtar dette. Det er viktig å få tak i de innerste hårene ellers kan det bli klumpete og da er det vanskelig og tar tid å få ut. Det er aldri feil å bruke hjelpemidler som er helt ufarlig og gjør jobben lettere.  Mindre plagsomt for hunden.
    • Det er vel nyttig uansett hva slags pels hunden har vil jeg tro. Du skrev i startinnlegget at du har en "ikke røytefri hund"? Mente du omvendt? Det er jo stor variasjon i pelstype på hunder som ikke røyter også, men uansett må jo ørene nappes.
    • Er det nødvendig? Altså om det er lurt å ha og å bruke på pels som ikke røyter? Om det funker bra?
    • Det var jo en himla krangel her om "etikette" for noen (mange) år siden. Mange sluttet å bruke forumet etter det, antageligvis fordi de "tapte". Ironisk nok forsvant de som vant også, så den diskusjonen var jo mye vits i 😛  Ellers er det vel som flere sier, andre arenaer og livssituasjoner har tatt over. Jeg kikker innom av og til. Blir forhåpentligvis valp i september   
    • Jeg har hunder som jeg napper hår i ørene på.  Bruker earpowder, det gjør det lettere å få tak i hårene og de slipper lettere.  Noen ganger når hårene sitter langt inne, bruker jeg veneklemme (arterieklemme) for å få de ut.  Dette får du i dyrebutikk. Håper dette kan hjelpe deg.  Hvis hunden stritter imot, må det bare trenes på, så går det fint.
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...