Gå til innhold
Hundesonen.no

Om MODERERING på forum.


Recommended Posts

Guest Gråtass
Og at "styrerne" vet hva som skal/bør styres. Ellers blir vel "styringen" et maktmisbruk og en parodi foretatt av personer som misbruker "makta" som de tilfeldigvis har fått fordi ingen andre ønsker den?

Hva mener du egentlig her PO?

Jeg oppfatter deg dithen at du syns moderatorene her på sonen er maktsyke og at de kan være det fordi det egentlig ikke er noen som vil være moderatorer? Jeg håper jeg forsto deg feil..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Per Olav
Hva mener du egentlig her PO?

Jeg oppfatter deg dithen at du syns moderatorene her på sonen er maktsyke og at de kan være det fordi det egentlig ikke er noen som vil være moderatorer? Jeg håper jeg forsto deg feil..

Jeg synes du skal lese det jeg skriver i lys av trådstarters ønske om et høyere tak. Jeg har ikke kommentert moderatorenes mulige sykdommer.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Gråtass
Jeg synes du skal lese det jeg skriver i lys av trådstarters ønske om et høyere tak. Jeg har ikke kommentert moderatorenes mulige sykdommer.

Nå har jeg lest igjennom tråden en gang til, mulig jeg er korka, men jeg forsto ikke noe mere nå enn i stad. Mulig det ikke er meningen heller :thumbs:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Per Olav
Ja, men jeg skjønner fremdeles ikke hva du sier "nei" til - mener du ikke at det er forskjell på den offentlige skolen og et privateid nettforum?

Flir. Jeg har da ikke ment noe som helst om det - jeg kommenterte utsagnet ditt om maktmisbruk vs selvråderett :thumbs:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så mens PO og Barmand fortsetter med sitt forsøk på å avklare hva de mente da de sa at de hevdet at det var noe helt annet, kan jeg jo spørre QUEST helt konkret; Hva er de du egentlig er misfornøyd med? Vil du ha større takhøyde i kjelleren? Eller vil du ha et mer rettferdig moderatorsystem (her: hvilke innlegg som slettes) uavhengig av "takhøyde"? En ting til jeg lurer på, er om du ønsker denne tråden flyttet fordi du ikke finner den igjen hvis den ikke er i kjelleren?

Er det ikke en ìde å sette seg inn i et system før man kommer med ønsker om å endre det? Det er jo ikke slik at alt kan tilrettelegges for de som ikke kan, vil, eller gidder å finne løsninger innen det systemet som eksisterer. Da blir det jo litt sånn at alle medlemmene på sonen er kommet inn på særskilte vilkår, da og da dreier det seg plutselig om noe helt annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Per Olav
Og om det mente du? At jeg ikke vil kalle det selvråderett? Veldig, veldig forvirret nå...

Huffda - jeg ser jeg formulerte meg særdeles klosset :thumbs:

Du må selvfølgelig kalle det for hva du vil. Og så gjør jeg det samme - kalle det for det jeg vil - klarere nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huffda - jeg ser jeg formulerte meg særdeles klosset :thumbs:

Du må selvfølgelig kalle det for hva du vil. Og så gjør jeg det samme - kalle det for det jeg vil - klarere nå?

Litt, men det er visst lite oksygen på planeten min i dag, så jeg skal la være å be om ytterligere utdyping av hva du kaller/mener om saker og ting. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vær så snill og hold dere til topic her, ønsker dere og diskutere det norske skolevesenet er det egen kategori for det :D

Tidligere har det vist seg at de fleste er fornøyd med modereringen vi har her. Selvsagt kan det ikke alltid bli perfekt og noen feil vil det alltid bli - da moderatorer er mennesker og ikke maskiner. Da er det fritt frem for og melde fra om dette, både til moderator eller til en administrator og som regel blir det tilbydt en løsning som begge kan leve med.

For og være klinkende klar på en ting: Dyresonen kommer aldri til og tillatte noen form for personangrep.

Dyresonen er til for diskusjon, kunne hjelpe/motta hjelp og ha det hyggelig, hvis noen har andre ønsker så er ikke Dyresonen rette stedet for de.

”Det å være medlem av Dyresonen.no er et privilegium, ikke en rett!”

Lenke til kommentar
Del på andre sider

litt på topic og litt av: er det bare meg, eller har det blitt mer moderering og deling av tråder den siste tiden?

Synes plutselig det har blitt så mye.. i og for seg bra, da man får topic med ritkig tema og litt mindre "ut i ville vesten". Men blir litt dumt når det ikke alltid forklares hvorfor ting redigeres, slettes elelr flyttes?. Men bra at moderatorene er våkne og synes det er passelig med moderering i debattkjellern

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Det kan ikke være en brist i en tå eller noe sånt da? Små sår har jeg også oppdaget at de blir fryktelig utilpass av, selv om de nærmest er mikroskopiske. Min hund ble tilnærmet invalid når hun hadde et bittelite gnagsår mellom to tær, ville ikke legge vekt på den foten i det hele tatt 🙈
    • Jeg forstår hva du mener, og jeg kan sette meg inn i situasjonen din. Om det hadde vært en hunderase som ikke var tallrik; der foreldredyr og linjer bakover utmerket seg, f.eks ved å ha god mentalitet og fantastiske brukshundsegenskaper ville jeg kanskje kunne ha firet noe på krava. Men om det er en tallrik rase (som schæfer, rottweiler, belgisk fårehund, golden eller labrador) ville det måtte en god del overtalelse til for at jeg hadde takket meg til en hund med potensielle leddsjukdommer eller mentale brister.  Hunder er levende vesener og vi er selvfølgelig ikke garantert at de holder seg friske. Og det kan jo hende at du uansett ender opp med en hund med både HD og svak mentalitet for det jeg vet. Men hvorfor ta sjansen? Om det så skjer, kan du i minste trøste deg med at du gjorde det du kunne for å få en frisk hund, og at bare har hatt uflaks. 
    • Det er en vanskelig balanse. Jeg er godt i gang med å analysere alt han gjør for å unngå skader og slikt. Går han rart, virker han mer sliten enn normalt. Spiser han som han burde? Hvis han begynner å røyte mer enn vanlig, er det tegn på stress og at han har ondt, eller er det på grunn av årstidsskifte? Mange krisetanker etter hvert, ja 😪 Enn så lenge tror jeg at jeg trykte på alarmknappen unødvendig.. Sikkert ikke siste gangen, i og med at han ikke er noe ungdom lengre.  Tusen takk svar, setter pris på at dere setter av tid til å hjelpe meg ❤️ 
    • Det er skummelt med godt voksne hunder. Hva er filleting og hva er viktig å legge merke til, liksom. God bedring, håper dette bare var en filleting!
    • Takk for svar, @simira❤️ er veldig nøye på å ta på ulldekken når vi har vært på trening/tur og han skal i bilen. han ligger mjukt og varmt inne buret. skal se på back on track dekken. Har jo lest og hørt mye bra om disse dekkene gjennom årene.  6 tenner er en del, men merker at han er mye mer oppesen etter operasjonen. Han virker mye mer fornøyd med livet   Den gode nyheten nå er at jeg *kan* ha vært en smuuule hysterisk. Etter tannoperasjonen nå i april ser jeg etter tegn til vondter på ham, jeg er kjemperedd for å overse ett eller annet. som jeg gjorde med tennene.. Jeg mistenker at det "kun" er våteksem som har oppstått innimellom tredepotene 😅 Kan hende et eller annet har vært kilt innimellom der, som jeg ikke har sett. Jeg syntes det gir mening i og med at vi har gått i mye vått terreng, og at jeg ikke har vært spesielt flink til å tørke ham. Pluss, han er allergiker og får fort sår og eksem av tilsynelatende ingenting. Har begynt behandling og håper det fort går over 😊 Har en bulldog med utypisk smerteterskel for kan ikke skjønne at det lille greiene kan gjøre *så* vondt. Blir om eieren: Dramaqueen!! Tusen takk for gode ønsker ❤️  Enn så lenge puster jeg letta ut. Men, vil fortsatt begynne med tilskudd til leddene. Noen forslag? Hva skal jeg se etter i et godt tilskudd, eller er det bortkasta pæng? 🤷‍♂️
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...