Gå til innhold
Hundesonen.no

iiiik....har meldt på

Cathrine og Killja

Recommended Posts

Hvis det var oss du siktet til, så sier jeg tusen takk! I hvert fall for min del, jeg pisser nesten i buksa allerede selv om det er noen dager igjen ;)

huff, ja jeg vet hvordan du har det..... godt det ikke er lenge til. lykkkkke til. uansett hvordan det går , er dere jo flinke da ;):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra! Jeg har også nerver før man går inn i ringen, men når jeg går i ringen er alle rundt ringen og nervene glemt.:blink: Men jeg gruer meg litt til jeg skal konkurrere om ca. to uker.. Enda lenge til, men likevel.. Første gang i kl.2. Tro hvordan det kommer til å gå? :) Sist vi konkurrerte gikk det helt i dass. Håper det blir bedre denne gangen. Du får ha lykke til ihvertfall, krysser fingrene for dere! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lykke til :)

jeg skal også i "LP" ringen 17 november skal gå appellmerket og er egentli drit nervøs er ikke bare bare å få en hannhund på 8 snart 9 måneder til å ligge stillt i 2 minutter nor han egentli skulle gjort alt annet og hilst på alle :) hehe men han er så sjarmerende :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lykke til :)

jeg skal også i "LP" ringen 17 november skal gå appellmerket og er egentli drit nervøs er ikke bare bare å få en hannhund på 8 snart 9 måneder til å ligge stillt i 2 minutter nor han egentli skulle gjort alt annet og hilst på alle :) hehe men han er så sjarmerende :rolleyes:

hehe, lykke til. :) går nok bra skal du se :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...