LiLi Skrevet 15. August 2005 Rapporter Share Skrevet 15. August 2005 Hvem skal dit? Blir det hundesonetreff? I så fall når? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baby Skrevet 15. August 2005 Rapporter Share Skrevet 15. August 2005 Jeg skal dit. Hadde vært kjempemoro med et treff da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LiLi Skrevet 15. August 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 15. August 2005 Jepp Ina kommer bare på lørdag da, så vi kan vel ta det da? Vet ikke når jeg skal stille men. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baby Skrevet 15. August 2005 Rapporter Share Skrevet 15. August 2005 Ja det kan vi godt. Skal dit begge dager jeg. Skal ligge på hotell da, orker ikke kjøre begge dagene... Starttidene får vi vel i neste uke en gang tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LiLi Skrevet 15. August 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 15. August 2005 Ja, okei Skal dit begge dagene jeg og ja, men bor hjemme da Tross alt en god del nærmere enn deg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baby Skrevet 15. August 2005 Rapporter Share Skrevet 15. August 2005 Åja, leste først at det var du som skulle dit bare lørdag jeg.. hihi.. Ja, vi MÅ få til et treff asså. Vil treffe Kule Eso og lille søte Lili. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LiLi Skrevet 15. August 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 15. August 2005 Åja, leste først at det var du som skulle dit bare lørdag jeg.. hihi.. Ja, vi MÅ få til et treff asså. Vil treffe Kule Eso og lille søte Lili. hehe.. Jepp, det må vi Eso er sikkert blitt svær nå :-o hihi Jeg som synes han var svær sist Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ina Skrevet 15. August 2005 Rapporter Share Skrevet 15. August 2005 Ja, vi må få til å treffes på lørdag! Jeg vet ikke helt hvilket tidsrom jeg er der da, men jeg kan legge det inn sånn at det ikke krasjer med dere to. Må bare få vite tidspunktene dere skal stille + at jeg må avtale litt med piloten min (pappa, hihi..) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LiLi Skrevet 15. August 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 15. August 2005 Hehe, jepps.. Skal legge det ut når jeg får startnr.. Håper jeg starter ganske tidlig jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Line_ Skrevet 16. August 2005 Rapporter Share Skrevet 16. August 2005 Er det langt oppi nord? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 16. August 2005 Rapporter Share Skrevet 16. August 2005 Trondheim. Tinka og jeg kommer vel begge dagene regner jeg med. Ser ikke noen grunn til å ikke komme, så vidt jeg veit skal jeg ikke noe annet da. Dessuten er det jo dritkort å gå ned til Leangen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LiLi Skrevet 16. August 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 16. August 2005 Kult Da blir det treff på lørdag da!? Og vi som stiller legger ut klokkeslett når vi har fått det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ina Skrevet 16. August 2005 Rapporter Share Skrevet 16. August 2005 Kult Da blir det treff på lørdag da!? Og vi som stiller legger ut klokkeslett når vi har fått det. Jepp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 16. August 2005 Rapporter Share Skrevet 16. August 2005 Jeg kommer ikke... Blæ. Syns liksom ikke det skjer noen hundegreier her i nærheten lengre altså! Skulle ønske det var flere arrangementer her i nærområdet, slik som i fjor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cavalier&Collie Skrevet 16. August 2005 Rapporter Share Skrevet 16. August 2005 Trondheim. *vræææææææææææææl!!!!!* Jeg vil også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarieR Skrevet 16. August 2005 Rapporter Share Skrevet 16. August 2005 *vræææææææææææææl!!!!!* Jeg vil også jeg å!! hvorfor må den festivalen være på samme helg som buhundens nasjonaldag dah???!! :? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LiLi Skrevet 16. August 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 16. August 2005 jeg å!! hvorfor må den festivalen være på samme helg som buhundens nasjonaldag dah???!! :? Er den det? Så kjipt da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarieR Skrevet 16. August 2005 Rapporter Share Skrevet 16. August 2005 jepp! det er mega kjipt! :(men man kan ikke være med på alt heller da, og denne gangen prioriterte jeg buhund utstilling, foran et treff of utstilling er buhunden ikke får stille netopp på grunn av spesialutstillingen, som absurd nokk fåregår i oslo. hvorfor så langt unna??? jaja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LiLi Skrevet 20. August 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 20. August 2005 Jeg har oppmøtetid 10.30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baby Skrevet 21. August 2005 Rapporter Share Skrevet 21. August 2005 Jeg skal møte klokka 12.00 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ina Skrevet 25. August 2005 Rapporter Share Skrevet 25. August 2005 Jeg regner med jeg, pappa og Eso er der i 12 - 1 tiden på lørdag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 25. August 2005 Rapporter Share Skrevet 25. August 2005 Tinka og jeg er der vel noen timer begge dagene. Halvsøstra til Tinka kommer også - eieren hennes er faktisk medlem her inne som SD. Om vi ikke ser hverandre så har vel alle sammen mobilnummeret til en eller flere av de andre her? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ina Skrevet 25. August 2005 Rapporter Share Skrevet 25. August 2005 Jeg har nummeret til Ingvild! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 26. August 2005 Rapporter Share Skrevet 26. August 2005 Har nummeret til Ina og Christina, men mest sannsynlig ser vi nok hverandre. Tinka er i alle fall lett å kjenne igjen, så gal som hun er. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baby Skrevet 26. August 2005 Rapporter Share Skrevet 26. August 2005 Jeg har Lilleariel sitt nr. Jeg er vel også lett og gjenkjenne. To cavalierer, en litt tynn tricolor og en tykk rubyvalp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar