Wildah Skrevet 30. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 30. Mai 2012 På tide å oppdatere litt resultater: Hvilken Belgisk Fårehund har du? Groenendael Navn: Czarina 'Rina' (Tendance B'Golden Gift) Kjønn: Tispe Alder: 3 år Høyde: ca 60 cm Kg: 22 kg Avtegn: ca 10 hvite hår på brystet, og noen få hvite hårstrå fremst på frambeina Fra hvilken Kennel: Kennel Tendance (www.kenneltendance.com) i Finland Har dere noen bra utstillingsresultater? 2x Winners Bitch fra USA. Cert og BIR fra Norge. 3. premiering i lydighet klasse 3 (stilt 1 gang og fikk 10 på helhet). Bestått Funksjonsanalyse Gjennomført MH med 2 på skudd Stilt en gang i spor klasse D (men fant flere lemmings enn pinner i sporet *fnise*) Bilde tatt av Eliandrea her inne 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Liquorice Skrevet 15. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 15. Mars 2015 Hvilken belgisk fårehund har du? Tervueren Navn: Montmorenja's Marmion Viruz "Link" Kjønn: Hannhund Alder: 13 mnd (f. 29. januar 2014) Høyde: Ikke målt. Kg: 28 kg v/ 11 mnd Avtegn: Rød med sort maske Fra hvilken kennel: Montmorenja, Gjerdrum Har dere noen bra utstillingsresultater: 2. Best in Show-Valp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingidano Skrevet 30. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 30. Mars 2015 Hvilken Belgisk Fårehund har du? Groenendael Navn: Jackpot av Vikholmen (Tahlly) Kjønn: hann Alder: 3 Høyde: 65-66cm Kg: Ca 25 Avtegn: Hvit flekk i bryst, hvite hår på potene Fra hvilken Kennel: Vikholmen. Har dere noen bra utstillingsresultater? BIS-valp, BIR, BIG4, og flere cert. Mangler storcert for championat. Annet: Konkurrerer i LP3. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wachita Skrevet 30. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 30. Mars 2015 Hvilken Belgisk Fårehund har du? Tervueren Navn: Nadjarah's Khal Drogo (Khal) Kjønn: hann Alder: 1 Høyde: 63-64 ish Kg: Ca 23 Avtegn: Rød med sort maske Fra hvilken Kennel: NadjarahHar dere noen bra utstillingsresultater? BIR Valp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Belgerdama Skrevet 30. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 30. Mars 2015 Hvilken Belgisk Fårehund har du? TervuerenNavn: Izgara's FrostKjønn: hannAlder: 22 mnd Høyde: 64-65 cmKg: Ca 24,5 kg Avtegn: Rød med sort maske, Litt hvit i brystet og på potene bakFra hvilken Kennel: Izgara. Har dere noen bra utstillingsresultater? En del, men kan nevne 4 Cert, 1 storcert, cacib, BIR, BIM, BIG, BIS 4 og Nordisk juniorvinner-14 Annet: trener rundering, LP og gjeting 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulieJ Skrevet 18. Mai 2015 Rapporter Share Skrevet 18. Mai 2015 Hvilken Belgisk Fårehund har du? TervuerenNavn: Kvinas Kissed by the SunKjønn: tispeAlder: f: 10.04.13 Høyde: ~62cmKg: Ca 18-19 kg Avtegn: Rød med sort maske.Fra hvilken Kennel: Kennel KvinaHar dere noen bra utstillingsresultater? Fullcertet Jeg lurer litt på hva dere forer deres belgere? Jeg bruker V&H og orijen, men synes hun har mye avføring og skulle gjerne lagt på henne en kg. Edit: Hun er på foravtale, så oppdretter er fortsatt deleier. Hun skal trolig ha ett kull innen 2017 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Belgerdama Skrevet 19. Mai 2015 Rapporter Share Skrevet 19. Mai 2015 Hvilken Belgisk Fårehund har du? TervuerenNavn: Kvinas Kissed by the SunKjønn: tispeAlder: f: 10.04.13 Høyde: ~62cmKg: Ca 18-19 kg Avtegn: Rød med sort maske.Fra hvilken Kennel: Kennel KvinaHar dere noen bra utstillingsresultater? Fullcertet Jeg lurer litt på hva dere forer deres belgere? Jeg bruker V&H og orijen, men synes hun har mye avføring og skulle gjerne lagt på henne en kg. Edit: Hun er på foravtale, så oppdretter er fortsatt deleier. Hun skal trolig ha ett kull innen 2017 Nydelig jente. Jeg fullforer på v&h med bittelitt tørrfor i. Og økte mengden på hannen her så han skulle legge på seg litt. Sammen med mye turer i terreng for å bygge litt muskler så gikk han opp to-tre kg over noen mnder. Har på langt nær så mye avføring som på tørrfor. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 23. Mai 2015 Rapporter Share Skrevet 23. Mai 2015 @JulieJ forer med Royal canin 4800 (høyenergi for )og vom og hund med laks. Kommer til å gå over på 100% vom og hundemat neste gang jeg er tom for tørrfor. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulieJ Skrevet 24. Mai 2015 Rapporter Share Skrevet 24. Mai 2015 Takk for svar! Godt å høre at flere tyr til VH og at det funker Nå synes jeg magen har stabilisert seg litt, så vi fortsetter med VH og litt tørrfor (orijen) fremover og ser om hun legger seg ut litt . 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts