Nirm Skrevet 2. Oktober 2007 Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2007 Det var en butikk med veldig mye Border Collie ting på VM i Agility. Jeg husker seffe ikke hva den heter, og glemte å ta med visittkort derifra. Noen som husker hva den heter? Har de hjemmeside? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wanderlust Skrevet 2. Oktober 2007 Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2007 Det var en butikk med veldig mye Border Collie ting på VM i Agility. Jeg husker seffe ikke hva den heter, og glemte å ta med visittkort derifra. Noen som husker hva den heter? Har de hjemmeside? Han som solgte glass-ting med bc? Var nesten litt flaut, for han kjente igjen meg og venninna mi fra EM i gjeting (vi var ikke innom noen ganger vi ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 2. Oktober 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2007 Han som solgte glass-ting med bc? Var nesten litt flaut, for han kjente igjen meg og venninna mi fra EM i gjeting (vi var ikke innom noen ganger vi ) Jepp. De ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wanderlust Skrevet 2. Oktober 2007 Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2007 Jepp. De ja. Kjøpe jo to glass der (på EM) og fikk med visittkort da, men det finner jeg selvfølgelig ikke nå... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wanderlust Skrevet 9. November 2007 Rapporter Share Skrevet 9. November 2007 Nå er denne litt gammel, meen hvem vet, kanskje du ikke har funnet det ut ennå Så jeg skal være din engel i dag, bare fordi jeg er den jeg er. Det var nok Finnbogårdens Hantverk. www.finnbogarden.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar