Guest Jonna Skrevet 2. Oktober 2007 Rapporter Skrevet 2. Oktober 2007 Jeg må gjøre innkjøp av vaskemaskin (& muligens tørkettrommel) Men så fins det jo noe sånn fint som er kombinasjon av begge deler. Noen erfaringer?
xxx12345 Skrevet 2. Oktober 2007 Rapporter Skrevet 2. Oktober 2007 Vi har en slik kombimaskin og den fungerer helt fint. Det eneste man må ta i betraktning er at man ikke kan tromle like mye som man kan vaske, da må man tromle dobbelt for at det skal bli tørt. Men alt i alt er vi godt fornøyde med vår som er en Candy-maskin.
Guest Jonna Skrevet 2. Oktober 2007 Rapporter Skrevet 2. Oktober 2007 Vi har en slik kombimaskin og den fungerer helt fint. Det eneste man må ta i betraktning er at man ikke kan tromle like mye som man kan vaske, da må man tromle dobbelt for at det skal bli tørt. Men alt i alt er vi godt fornøyde med vår som er en Candy-maskin. Takk Var litt redd for at det skulle være "Jalla" og bare bli halvtørre klær.
xxx12345 Skrevet 2. Oktober 2007 Rapporter Skrevet 2. Oktober 2007 Det kan bli halvtørre klær ja, men det er fordi tørkekapasiteten er lavere enn vaskekapasiteten. Har man det i bakhodet er det ikke noe problem synes vi i alle fall.
Vala Skrevet 4. Oktober 2007 Rapporter Skrevet 4. Oktober 2007 Jeg tror jeg ville ha kjøpt seperate maskiner. Egentlig fordi det som regel er dårligere kvalitet (og kapasitet) når de er slått sammen. Men det er min mening.
Guest Jonna Skrevet 4. Oktober 2007 Rapporter Skrevet 4. Oktober 2007 Jeg tror jeg ville ha kjøpt seperate maskiner. Egentlig fordi det som regel er dårligere kvalitet (og kapasitet) når de er slått sammen. Men det er min mening. Det var dette med plass da... jeg har behov for "lagringsplass" på vaskerommet (valpekull )
Nirm Skrevet 4. Oktober 2007 Rapporter Skrevet 4. Oktober 2007 Kan ikke slike maskiner settes i høyden?
xxx12345 Skrevet 4. Oktober 2007 Rapporter Skrevet 4. Oktober 2007 De kan settes i høyden ja, men da mister man jo oppbevaringsplass over. Når man har liten plass så er disse maskinene fine de. Dog kommer nok jeg til å kjøpe separate maskiner selv neste gang, men det er fordi jeg nå har plass til det.
Guest Jonna Skrevet 5. Oktober 2007 Rapporter Skrevet 5. Oktober 2007 Kan ikke slike maskiner settes i høyden? Lavt under taket :glare:
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar