AnitaS Skrevet 29. September 2007 Rapporter Share Skrevet 29. September 2007 Hei alle sammen! Jeg er ny bruker her på dyresonen. Jeg er en 85-modell jente som bor i Ski. Jeg har 1 katt, som heter Pus, og 2 hunder, som heter Bailey og Mira. Pus er en huskatt med lang pels, tricolour i farge, og er utekatt. Pus er 5år gammel, og nyter livet. Bailey er en dvergpinscher (rød hanne) som snart blir 1år gammel. Mira er en staffordshire Bull Terrier som er 3 måneder gammel, og er av fargen brindle. Jeg går på utstilling med begge hundene mine, noe jeg syns er kjempegøy. Ellers lever i et normalt liv, jeg går på skole for tiden, og utenom det går det stort sett i hund her hjemme :icon_fun: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariaN Skrevet 29. September 2007 Rapporter Share Skrevet 29. September 2007 heihei! velkommen hit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Miriam Skrevet 29. September 2007 Rapporter Share Skrevet 29. September 2007 Hei, og velkommen til forumet! Håper du vil trives her! Bare spør om du lurer på noe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Skrevet 6. Oktober 2007 Rapporter Share Skrevet 6. Oktober 2007 Hei hei - alltid kjekkt med flere 85 modeller ! Moro at du har flere dyr også synes jeg, håper du vil bidra aktivt i flere soner da - gleder meg til og høre mer fra deg Anita Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IM Skrevet 7. Oktober 2007 Rapporter Share Skrevet 7. Oktober 2007 hei hei og velkommen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
giggi Skrevet 11. Oktober 2007 Rapporter Share Skrevet 11. Oktober 2007 Hei og velkommen hit Du må legge inn bilder av vofsene! Staffordshire Bull Terrier valp...sukk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar