Gå til innhold
Hundesonen.no

Da har folk kommet til Hamar

AllStar

Recommended Posts

Skrevet

Jah, har sittet uttafor Hamar OL-amfi 2 kvelder nå, og det går hunde folk ut og inn..

Mye trafikk med andre ord.. Parken i Hamar er jo også helt full.. Morro morro :)

Det kom også noen svensker som spurte etter veien for de hadde gått seg bort.. Hehe, skal ikke være lett :)

I dag tidlig på bussen kom det masse sveitsere inn.. De skulle til OL-amfien dem også..

Såå, hvor mange er på Hamar i helga?

Skrevet

Jeg har hvert der idag på dagen. Og jeg må si det ikke var sånn kjempe mange folk der, men blir nok mer i morra og søndag vil jeg tro. Jeg ble imponert over den tyske heiagjengen, følte meg som om jeg var å så på OL i skiskyting eller noe. Med kubjeller og alt som hører til.

Har også hørt noe om at Japanerne har fylt opp et helt fly for å komme seg dit. Imponert!

Jeg anbefaler alle å ta turen til OL-amfi i helga. Der er det stemning, og virkelig ikke noe en bør gå glipp av.

Skrevet

Er vel mulig å få kjøpt billetter i døra der oppe på søndag? *spør dumme spørsmål i stede for å risikere en evt bomtur...*

Skrevet
Jeg har hvert der idag på dagen. Og jeg må si det ikke var sånn kjempe mange folk der, men blir nok mer i morra og søndag vil jeg tro. Jeg ble imponert over den tyske heiagjengen, følte meg som om jeg var å så på OL i skiskyting eller noe. Med kubjeller og alt som hører til.

Har også hørt noe om at Japanerne har fylt opp et helt fly for å komme seg dit. Imponert!

Jeg anbefaler alle å ta turen til OL-amfi i helga. Der er det stemning, og virkelig ikke noe en bør gå glipp av.

Ja, det er en utrolig stemning.. Så masse folk i byen i sta, og alle gikk med "lands" dresser og flagg på kinnene..

Er vel mulig å få kjøpt billetter i døra der oppe på søndag? *spør dumme spørsmål i stede for å risikere en evt bomtur...*

Det veit jeg ikke, men det er det vel?

Skrevet

Niks, drar heller på utstilling i Bergen. Men savner Hamar, super by, lurer på om jeg skal tilbringe noe av høstferien der hvis jeg får pass av hundene (orker ikke å sture alene på internatet i over en uke, og å reise til Bergen har jeg ikke penger til)

Skrevet

Helt sikkert! Ellers kan du vel kjøpe på nett og skrive ut?

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...