Jump to content
Hundesonen.no

Da har folk kommet til Hamar

AllStar

Recommended Posts

Jah, har sittet uttafor Hamar OL-amfi 2 kvelder nå, og det går hunde folk ut og inn..

Mye trafikk med andre ord.. Parken i Hamar er jo også helt full.. Morro morro :)

Det kom også noen svensker som spurte etter veien for de hadde gått seg bort.. Hehe, skal ikke være lett :)

I dag tidlig på bussen kom det masse sveitsere inn.. De skulle til OL-amfien dem også..

Såå, hvor mange er på Hamar i helga?

Jeg har hvert der idag på dagen. Og jeg må si det ikke var sånn kjempe mange folk der, men blir nok mer i morra og søndag vil jeg tro. Jeg ble imponert over den tyske heiagjengen, følte meg som om jeg var å så på OL i skiskyting eller noe. Med kubjeller og alt som hører til.

Har også hørt noe om at Japanerne har fylt opp et helt fly for å komme seg dit. Imponert!

Jeg anbefaler alle å ta turen til OL-amfi i helga. Der er det stemning, og virkelig ikke noe en bør gå glipp av.

Jeg har hvert der idag på dagen. Og jeg må si det ikke var sånn kjempe mange folk der, men blir nok mer i morra og søndag vil jeg tro. Jeg ble imponert over den tyske heiagjengen, følte meg som om jeg var å så på OL i skiskyting eller noe. Med kubjeller og alt som hører til.

Har også hørt noe om at Japanerne har fylt opp et helt fly for å komme seg dit. Imponert!

Jeg anbefaler alle å ta turen til OL-amfi i helga. Der er det stemning, og virkelig ikke noe en bør gå glipp av.

Ja, det er en utrolig stemning.. Så masse folk i byen i sta, og alle gikk med "lands" dresser og flagg på kinnene..

Er vel mulig å få kjøpt billetter i døra der oppe på søndag? *spør dumme spørsmål i stede for å risikere en evt bomtur...*

Det veit jeg ikke, men det er det vel?

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.

• Create New...