Gå til innhold
Hundesonen.no

Føflekk hos hund?


Linni10

Recommended Posts

Jeg har nettopp funnet en 1 cm x 1 cm rød (ikke brun) flekk på magen til hunden min. Ble litt forskrekket ;) og vet ikke helt hva dette kan være. Er det noen som muligens vet? Er ikke sikker på om hunder kan få føflekker? Hun er helt frisk (ettersom jeg ser ihvertfall) ellers.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skrev et innlegg om akkurat dette for en liten stund siden, da min hund hadde en lignende flekk på magen. Men det var ingen som svarte på det... Etter noen dager ble flekken mindre synlig igjen, og nå ser den omtrent akkurat lik ut som alle de andre flekkene på magen hans;) Så ikke vet jeg hva det var, men jeg venter heller og ser nå, om den forandrer seg igjen, for da er det kanskje lurt å få sjekket det opp...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bortsett fra føflekk, så kan det jo være en pigmentflekk også, da.. Endel hunder har massevis av slike, og noen som både kommer og går - som regel blir de større etterhvert som hunden blir eldre..

Ikke så merkelig egentlig og selvsagt ikke noe å bry seg om hvis huden er helt normal rundt og på dette området.

Susanne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekket igjen i dag, flekken er nesten helt borte, kan nesten ikke se den. Jeg synes dette er merkelig, at en nesten illrød flekk kan bare komme og gå på det viset. Hadde liksom flått i bakhodet, men da hadde vel ikke flekken forsvunnet igjen bare sånn uten videre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...