Gå til innhold
Hundesonen.no

I LOVE MY DOG =)


LiLi

Recommended Posts

Weeeheee ;)

Nå har vi vært ute å trent og hun er sååå flink ;) ;) ;)

Synes jeg da, hehe.. Jeg har egentlig trent henne veldig lite, og hun kan nesten ingenting, så dere hadde kanskje ikke vært enig da :P hehe.. Men i alle fall, så gikk det strålende :)

Jeg har vært litt i tvil angående treningsmetode i det siste (Astid sin feil, hun har fortalt så mye bra om N.) :P , men nå er jeg ikke i tvil lenger, over hodet ;) Klikkeren er min venn Love hehe.. Det er helt klart det som passer best for min hund. Jeg er jo også fullt klar over at papillon absolutt ikke skal trenes med "harde" metoder, da de er ekstremt følsomme. Tror det står i nesten alle hundebøker og overalt på nettet, at man bare må bruke positiv trening på dem, og det er jeg helt enig i.

Jaja, det var nå litt skryting fra min side da, håper det går greit :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samma her Christina ;)

Folk tror sikkert jeg har DEN lydige hunden når jeg skryter av hvor lettlært og flink hun er - også kan hun bare sitt, sitt opp, dekk og vær så god :)

hehe ;) Men de er jo flinke til det de kan da :P hihi.. LiLi kan ikke sitt engang hun :P hehe.. men hun kan stå da ;) og gå fot ;) Synes ikke det er så viktig at de skal kunne så mye så tidlig jeg, bedre at de er velfungerende ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...