Gå til innhold
Hundesonen.no

Hjelp meg litt folkens....

Baby

Recommended Posts

Skrevet

Synes den var veldig forstyrrende. Ble nesten sittende å se på bakgrunnen istede for selve innholdet på siden.

Skrevet
Synes den var veldig forstyrrende. Ble nesten sittende å se på bakgrunnen istede for selve innholdet på siden.

Jeg vet jeg veet. :)

Det BLIR bedre, bare jeg finner noe OK. :wink:

Skrevet

ja, den bakgrunnen gav meg nesten hodepine... finn en litt mer harmonisk ;) ellers er siden hennes kjempe flott :)

Skrevet

det ble bedre, men du burde ikke ta rødt og rosa sammen... ikke for å være pirkete altså... :)

Skrevet

Å herlighet, er det musikk på siden din? Jeg satt å spilte råhøy musikk, så trykka jeg på linken til siden, plutselig smalt det engang åsså kom det inn noe "skrikende" noe, steike jeg skvatt! Hoho.. :)

Skrevet

Hehe, løvenes konge musikk!! Fiiiine sangen!! "Fyll ditt sinn med Kjæææærlighet" hehe :cry: Om man skal ha musikk i bakrunnen på en hjemmeside, vel Det kan diskuteres :wink:

Skrevet
Huskeregel for websider: ikke mer enn 3 farger + svart og hvitt! Og helst ikke knalle farger.

Jupp jeg vet. :wink:

Kommer til å forandre en hel del før den er ferdig da. :cry:

Men takker for tips osv.

Ettersom det er snuppa mi sin side så prøver jeg å finne litt "barnefarger" men var jo bare sånn helsprøe farger der jo... :roll:

Skrevet

Kjempe flott hjemme side!! Søte lille Natalie Malén :cry:

Det eneste som stresser meg litt er slike "ting" som følger etter musepekeren! Men det er kanskje bare meg... :lol:

Skrevet
Kjempe flott hjemme side!! Søte lille Natalie Malén :cry:

Det eneste som stresser meg litt er slike "ting" som følger etter musepekeren! Men det er kanskje bare meg... :lol:

Nei, ikke bare deg. Liker at hjemmesiden/internettsider skal være ryddig og oversiktilig. Blir bare forvirret over ting som rører seg(springer over siden) og følger muspekeren

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...