SCRM Skrevet 22. September 2007 Rapporter Skrevet 22. September 2007 Vi har ett ganske glatt gulv, så jeg tenkte jeg skulle gjøre hverdagen for min valp litt lettere. Er det noen som vet om hvor man kan få kjøpt potesokker med antiskli? Bare sånne tynne?
helle Skrevet 22. September 2007 Rapporter Skrevet 22. September 2007 Du kan jo kjøpe barnesokker med antiskli.. Ta en sportstape øverst sånn at de ikke faller av.. Er et billig alternativ i alle fall
SCRM Skrevet 23. September 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 23. September 2007 Hehe.. Ja, det har jeg ikke tenkt på.. Takk
Mirai Skrevet 23. September 2007 Rapporter Skrevet 23. September 2007 Eller så finnes det jo sånne billige små tepper på f. eks Europris, så slipper hunden å gå med sokker
Shilamon Skrevet 23. September 2007 Rapporter Skrevet 23. September 2007 eller så kan du gjøre som pappa gjorde: feste papp (sånn man bruker når man skal male f.eks for å beskytte gulvet) på gulvet. Valpen sklir ikke, gulvet skånes og det er ikke så krise om valpen tisser. Når beinkontrollen blir bedre klarer den vel å gå på gulvet uten problemer:)
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar