Nirm Skrevet 20. September 2007 Rapporter Skrevet 20. September 2007 Hvordan skal jeg få domenenavnet mitt til å peke direkte til bloggen på wordpress? *klø seg i hodet* Edit: Når forsvant hele layouten min. Jeg kommer bare inn på førstesiden på wordpressida også nå, og ikke videre til å skrive innlegg, redigere layout eller noe. Får bare 404 Not Found som feilmelding... ARGH!! Noen som har noen ide om hva jeg kan gjøre for å få tilbake layouten min?
Guest Per Olav Skrevet 20. September 2007 Rapporter Skrevet 20. September 2007 Det er flere måter å gjøre en "redirect" på - som f eks denne På det andre spørsmålet kan det hende at du må laste alt opp på nytt. Tydeligvis finner ikke databasen filene i oppsettet ditt.
Nirm Skrevet 20. September 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 20. September 2007 Takker. Prøvd å lasta opp alle filene uten hell og vært inne i MySql og endra på adressa der uten at det er skjedd noe. Alt sammen er og blir borte vekk. Edit: Fikk det til!! *klikk*
Guest Per Olav Skrevet 20. September 2007 Rapporter Skrevet 20. September 2007 Takker. Prøvd å lasta opp alle filene uten hell og vært inne i MySql og endra på adressa der uten at det er skjedd noe. Alt sammen er og blir borte vekk.Ei stund siden jeg har brukt wp men prøv å slett alle filene fra databasen og lag et nytt databaseoppsett. Last opp filene og kjør en wp-install. Edit: Bra
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar