Jump to content
Hundesonen.no

utstyr til kanin?

ninni

Recommended Posts

www.libraartic.com er i sverige, og selger masse bra, og ikke altfor dyre ting.

Skal du kjøpe seler anbefaler jeg www.freewebs.com/silberline

går også an å kjøpe seler på libra artic (den første linken), og på www.rabb-it.se

Dagfinn Johansen her i norge selger også en del utstyr: http://www.djohansenhusdyrutstyr.no/

Ellers, så selger jo Felleskjøpet litt også da :)

• 1 month later...
  • 1 month later...
  • 1 month later...
På libraartic.com har de masse bra utstyr! :D

Men "kaninbanan" er ikke vits i. Gi heller vanlig banan du!

Jeg leste også "kaninbanan" men det står kaninbann og da regner jeg med hun mener kaninbånd :D

Enig, Libra artic har mye bra. Bare der jeg kjøpte utstyr fra til mine kaniner :D

Jeg leste også "kaninbanan" men det står kaninbann og da regner jeg med hun mener kaninbånd :lol:

Tror jeg enten leser litt for fort, eller begynner å bli blind jeg :lol: Kaninbånd kan du fint kjøpe hos libraartic, rabb-it eller silberline.

• 2 months later...

Skal du ha inne- eller utebur? Hvis du skal ha utebur vil jeg anbefale å bruke hønsebur istedenfor de med luftegård man får i dyrebutikkene. De i dyrebutikkene har små,trange luftegårder, mens hønseburene er fine og store :)

• 4 months later...
Guest LeenaM
Skal du ha inne- eller utebur? Hvis du skal ha utebur vil jeg anbefale å bruke hønsebur istedenfor de med luftegård man får i dyrebutikkene. De i dyrebutikkene har små,trange luftegårder, mens hønseburene er fine og store :)

Hønseburene har vel hønsenetting, de, sikkert? Ihvertfall kan kaninen gnage seg ut, og reven kan gnage seg inn :P

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.

• Create New...