Mailin Skrevet 15. September 2007 Rapporter Share Skrevet 15. September 2007 Noen tips om hvor jeg kan "lage" mine egne t-skjorter/gensre/hettegensre (eget trykk, bilde og tekst)? Gjerne med trykk både forran og bak:) Venter på et bilde, og har teksten klar, så nå er det bare å finne noen billige, men bra plasser for å lage:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torunn1 Skrevet 15. September 2007 Rapporter Share Skrevet 15. September 2007 Lage selv. Skriver ut bilde på et spesielt papir som man får kjøpt hos bokhandlere. Så stryker man det på genseren selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 15. September 2007 Rapporter Share Skrevet 15. September 2007 Vi gjør det på jobben min, og du får det gjort på diverse trykkerier. Kan bestille på nett også, som feks. fotobutikker på nett og spreadshirt.no. Men slike print er ikke noe holdbare og sprekker lett, og vaskes mer og mer bort. Så hvis dette skal være noe med god kvalitet blir det værre og du må ut med endel penger for å fått dette laget. Du kan også gjøre det selv, med å kjøpe fotoprint papir på binders og stryke selv, men dette er heller ikke noe som er så god kvalitet på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mailin Skrevet 16. September 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 16. September 2007 hm.. hvor jobber du da, Djervekvinnen? Printeren min blir nok ikke noe glad for trykkepapir og sånt. Den er ikke engang glad i vanlig papirutskrift i sort/hvitt Ikke årets modell akkurat;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 16. September 2007 Rapporter Share Skrevet 16. September 2007 google er din venn.. http://www.google.no/search?hl=nn&q=pr...enser&meta= Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 16. September 2007 Rapporter Share Skrevet 16. September 2007 hm.. hvor jobber du da, Djervekvinnen? Printeren min blir nok ikke noe glad for trykkepapir og sånt. Den er ikke engang glad i vanlig papirutskrift i sort/hvitt Ikke årets modell akkurat;) Jobber på et silketrykkeri. Det finnes endel slike her i landet, søk på gulesider nærheten av der du bor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar