BareLinn Skrevet 15. September 2007 Rapporter Skrevet 15. September 2007 Tenkte vi kunne ha en bildetråd igjen jeg Bilder av all slags dyr..ikke bare hund Gjerne morsomme "blinkskudd", søte bilder..osv Begynner med 3 bilder jeg da.. Bilde1: Katten MiSs som ble påkjørt i Mars ! Nydelig bilde av en nydelig jente..</3 R.i.P ! Bilde2: Katten Piisa som jeg har nå Født 20.02.07 <3 Dette tok vi da hun var nysgjerrig på akvariet.. 20sek etter bilde ble tatt, lå PiiSa oppi alvariet Bilde3: Kattepus 2 som jeg har nå Ble kjempefornøyd med dette..Men er HUN fornøyd?
puddellover Skrevet 16. September 2007 Rapporter Skrevet 16. September 2007 Du ser liksom at de edle delene pluss noe mer henger å dingler mellom sprinklene Det her er en film,men jeg elsker den forde Ps .slå på høy lyd! Det er så søtt fordi han holder fast i papiret Våger seg fram for å ta ett eple
Aina&Kaizer Skrevet 16. September 2007 Rapporter Skrevet 16. September 2007 Jeg har lagt ut så mange rare bilder av Kaizer fra før av, så nå får det være pusemor sin tur. Moral: Ikke rist deg når Aina tar bilder.
AllStar Skrevet 19. September 2007 Rapporter Skrevet 19. September 2007 Hehe, mange morsome bilder! Har jo klart noen av mine også Raid Raid og hmm, tunge? Raid2 Hehe, er vel en grunn til at det bare er bilder av kjære Raid her
JailyTina Skrevet 20. September 2007 Rapporter Skrevet 20. September 2007 Et mindre pent bilde av Mikey... Mikey tunge
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar