Aina&Kaizer Skrevet 15. September 2007 Rapporter Skrevet 15. September 2007 I et ubevoktet øyeblikk fikk Kaizer tak i en kulepenn og destruerte den. Nå har han blekk rundt munnen og på labbene. Er det farlig for ham? ... Edit: Sjekket akkurat tunga hans, og den er helt blå.
breton Skrevet 15. September 2007 Rapporter Skrevet 15. September 2007 Tviler jeg veldig på, da hunden min har 5 blå kulepenner, 2 røde, 8 tusjer og 6 fargeblyanter i ulike farger, samt en lyseblå tusjpenn på samvittigheten
Aina&Kaizer Skrevet 15. September 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 15. September 2007 Tviler jeg veldig på, da hunden min har 5 blå kulepenner, 2 røde, 8 tusjer og 6 fargeblyanter i ulike farger, samt en lyseblå tusjpenn på samvittigheten Det var bra, takk for svar.
Aya Skrevet 15. September 2007 Rapporter Skrevet 15. September 2007 Tviler jeg veldig på, da hunden min har 5 blå kulepenner, 2 røde, 8 tusjer og 6 fargeblyanter i ulike farger, samt en lyseblå tusjpenn på samvittigheten Yes- vi har det samme her omtrent:p Seks røde (hun liker de røde best), grønne, blå, sprittusj og en passer.
Peers Skrevet 15. September 2007 Rapporter Skrevet 15. September 2007 Yes- vi har det samme her omtrent:p Seks røde (hun liker de røde best), grønne, blå, sprittusj og en passer. En passer?! Og det gikk bra?
jaktlykke Skrevet 16. September 2007 Rapporter Skrevet 16. September 2007 Det går nok fint skal du se. Amigo gikk amok og spiste opp en kulepenn da han var liten og da så det slik ut:
Aya Skrevet 16. September 2007 Rapporter Skrevet 16. September 2007 En passer?! Og det gikk bra? Ja, hun spiste alt utenom den lille spissen- thank god.
Peers Skrevet 16. September 2007 Rapporter Skrevet 16. September 2007 Ja, hun spiste alt utenom den lille spissen- thank god. Ja, var spissen jeg så for meg at kunne bli litt problematisk. Bra det endte godt! Stilig bilde av Amigo over her forresten
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar