Gå til innhold
Hundesonen.no

Hundenavn på C


Tina&Ella

Recommended Posts

Heisann :P

Takk til alle sammen for masse fine forslag til navn :) Valpene ble født i går, 7 tisper og en hanne, og jeg er så heldig at jeg får en liten tispe fra dette kullet :D Så nå blir det jo straks mye enklere å velge navn, når jeg kun må konsentrere meg om jentenavn. Oppdretter har allerede gitt hannhunden kennelnavn, så da tror jeg det er hun som finner kennelnavn på C til kullet (så da slipper jeg å tenke på det, men jeg har et favorittnavn, så hvis jeg må bestemme så har jeg navnet klart :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn, da kan jeg avsløre navnet til vesle jenta min, nå som det er lagt ut på hjemmesiden til oppdretter så er det 110% sikkert for at det blir dette navnet :)

Hennes kennelnavn blir (kremt kremt) *kennelnavn* Bella Vie CinderElla, og hennes navn til vanlig blir Ella (CinderELLA, skjønner ? :P ) Syntes det passet bra, da fikk jeg to navn i et på en måte. Kan ikke si jeg noen gang har møtt en hund som heter Ella, og det er kort og greit :P tror det er et navn jeg kan komme til å trives med. Nå som navnet er bestemt og er ført inn på hjemmesiden til oppdretter så ble det hele plutselig mer virkelig :P

Får ikke vite hvilken tispevalp i kullet som blir min før valpene er rundt 7 uker, men jeg skal få komme og hilse på kullet når det er en 5-6 uker, så det blir spennende :P:P De er jo sååå nydelige alle sammen - kan titte på de i timesvis, er umulig å se seg mett på noe så vakkert :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...