WheatenMali Skrevet 13. August 2005 Rapporter Skrevet 13. August 2005 Måtte bare ha dette halsbåndet i dag! Det er rosa og det står Nena på det med sølvbokstaver med diamanter!! Så dere andre - pell dere bort til Bjerke og kjøp et
LiLi Skrevet 13. August 2005 Rapporter Skrevet 13. August 2005 hæhæ Det kledde henne faktisk, men aldri om LiLi skal gå med noe sånt
WheatenMali Skrevet 13. August 2005 Forfatter Rapporter Skrevet 13. August 2005 haha, du som har valgt berte hund må jo leve opp til hundens rykte meg som har valgt en tøffing burde vel gått for no annet
LiLi Skrevet 13. August 2005 Rapporter Skrevet 13. August 2005 Hehe.. Når ble papillon berte-hund? Aldri sett ei berte med papillon jeg Det er kanskje den mest krevende miniatyren. Men samme det Halsbåndet var fint på Nena da Har lyst på sånn sort lærhalsbånd med LiLi på, som de har på petshopgirls.
WheatenMali Skrevet 13. August 2005 Forfatter Rapporter Skrevet 13. August 2005 jepp er der jeg kjøpte detta du må skyndte deg å kjøpe for dissa må vi ha solgt til hver eneste forbipasserende skal lage et svart til oscar i morgen tror jeg
WheatenMali Skrevet 13. August 2005 Forfatter Rapporter Skrevet 13. August 2005 og papillon ER en berte hund, ikke på hva den krever men utseende berte er ikke slemt men når det kommer fra meg!
LiLi Skrevet 13. August 2005 Rapporter Skrevet 13. August 2005 og papillon ER en berte hund, ikke på hva den krever men utseende berte er ikke slemt men når det kommer fra meg! Neida, hihi Den ser jo egentlig ut som det, så jeg blir stadig overraska over at ikke flere berter kjøper seg det. Som sagt har jeg ennå ikke sett noen. Men det er kanskje bare meg Jeg bor jo på landet så
Aya Skrevet 13. August 2005 Rapporter Skrevet 13. August 2005 Neida, hihi Den ser jo egentlig ut som det, så jeg blir stadig overraska over at ikke flere berter kjøper seg det. Som sagt har jeg ennå ikke sett noen. Men det er kanskje bare meg Jeg bor jo på landet så Vel, jeg bor midt i berte land (asker og bærum og den slags vettu) og har aldri sett en papillon her.. Vel, bortsett fra en som en gutt gikk og drassa på. Jeg vet egentlig ikke hvorfor jeg og, men det ER jo en krevende rase så.. Egentlig greit at de holder seg borte synes jeg!
LiLi Skrevet 13. August 2005 Rapporter Skrevet 13. August 2005 Vel, jeg bor midt i berte land (asker og bærum og den slags vettu) og har aldri sett en papillon her.. Vel, bortsett fra en som en gutt gikk og drassa på. Jeg vet egentlig ikke hvorfor jeg og, men det ER jo en krevende rase så.. Egentlig greit at de holder seg borte synes jeg! Enig Bor du der? Ikke når du er på skole sikkert.. Vil møte noen av hundesonefolka neste gang jeg er i oslo altså!!
Aya Skrevet 13. August 2005 Rapporter Skrevet 13. August 2005 Enig Bor du der? Ikke når du er på skole sikkert.. Vil møte noen av hundesonefolka neste gang jeg er i oslo altså!! Jeg bor egentlig her, men går på skole heeelt nederst i landet. en time vest for kristiansand. jeg har møtt deg da, såvidt det var, på NKK på leangen.. husker du??
LiLi Skrevet 13. August 2005 Rapporter Skrevet 13. August 2005 Jeg bor egentlig her, men går på skole heeelt nederst i landet. en time vest for kristiansand. jeg har møtt deg da, såvidt det var, på NKK på leangen.. husker du?? Jepp Men det var bare i forbifarten.. Er så kjedlig i Oslo, for jeg kjenner nesten ingen der, ihvertfall ikke med hund..
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar