SoppenCamilla Skrevet 11. Februar 2008 Rapporter Skrevet 11. Februar 2008 Ntååå, søteste Josie. Siter
RSKFarsbo Skrevet 11. Februar 2008 Rapporter Skrevet 11. Februar 2008 Så utrolig søt hun er! Moro de bildene som hun hopper ut i vannet Siter
malinholmgren Skrevet 11. Februar 2008 Rapporter Skrevet 11. Februar 2008 så utrolig kule bilder :P Siter
helenehelgesen Skrevet 11. Februar 2008 Rapporter Skrevet 11. Februar 2008 Fineste tolleren jeg har sett! Siter
Miriam Skrevet 11. Februar 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 11. Februar 2008 Fineste tolleren jeg har sett! Thank you! Jeg er selvfølgelig helt enig Siter
-Vilde- Skrevet 11. Februar 2008 Rapporter Skrevet 11. Februar 2008 Lille søte Josie Hun er nyyyydelig både live og på bilder! Siter
Raksha Skrevet 11. Februar 2008 Rapporter Skrevet 11. Februar 2008 Pene og flinke jenta si det. Siter
Peers Skrevet 11. Februar 2008 Rapporter Skrevet 11. Februar 2008 Hun er NYDELIG, men det vet du jo at jeg synes Siter
Hanne Marit Skrevet 14. Februar 2008 Rapporter Skrevet 14. Februar 2008 Du, forresten, en dag når det kanskje er litt varmere i været og når isen er tint så må vi ta en tur sammen til Sognsvann/båndtjern/øvresetertjern eller liknende, for jeg tror Bono trenger en liten "dytt-i-ræva" når det gjelder å svømme. Og en herlig tollerfrøken kan nok være den dytten han trenger! Siter
Miriam Skrevet 14. Februar 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 14. Februar 2008 Du, forresten, en dag når det kanskje er litt varmere i været og når isen er tint så må vi ta en tur sammen til Sognsvann/båndtjern/øvresetertjern eller liknende, for jeg tror Bono trenger en liten "dytt-i-ræva" når det gjelder å svømme. Og en herlig tollerfrøken kan nok være den dytten han trenger! Jepp, det kan vi få til Men jeg tviler på om jeg skal dra henne med meg rundt hele Sognsvann... Gjorde det for et par dager siden, og da begynte hun å halte litt på det ene beinet utpå kvelden... Men bade skal vi alltids få til Siter
swimzy Skrevet 14. Februar 2008 Rapporter Skrevet 14. Februar 2008 åhhh, hun er sååå nydelig......*har så lyst på toller* Siter
Miriam Skrevet 10. Juli 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 10. Juli 2008 Bilder fra en stund tilbake (det kommer nyere etterhvert, jeg må bare redigere og fikse dem litt først): Badedamen: Grasiøs, som alltid: Litt uskarpt, men allikevel: Nå om dagen går det veldig fint med Josie, lenge siden hun har vært noe særlig syk *bank i bordet*, hun har fått pels og er strålende fornøyd med tilværelsen Vi trener litt LP sånn for moro skyld, og så får vi se om vi blir startklare noen gang *ler* Siter
SoppenCamilla Skrevet 10. Juli 2008 Rapporter Skrevet 10. Juli 2008 åååh, fineste Hun ser så våken og glad ut! Siter
Raksha Skrevet 10. Juli 2008 Rapporter Skrevet 10. Juli 2008 Godt å se snuppa i form igjen. Flere bilder takk! Siter
Miriam Skrevet 10. Juli 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 10. Juli 2008 Godt å se snuppa i form igjen. Flere bilder takk! Flere bilder kommer når jeg får kommet meg på min egen pc etterhvert, jeg lover Skal såvidt hjemom etterpå, så det kommer kanskje en spam i løpet av kvelden? Siter
ToneS Skrevet 10. Juli 2008 Rapporter Skrevet 10. Juli 2008 Så bra at hun er frisk! Herlig hund! Siter
Blondiemamma Skrevet 16. Juli 2008 Rapporter Skrevet 16. Juli 2008 Så fin hun er Miriam Ser så kvikk og leken ut Siter
Miriam Skrevet 23. Juli 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 23. Juli 2008 I dag har Josie'n bursdag Lille jenta mi er blitt hele to år gammel, og jeg skjønner ikke helt hvor tiden er blitt av... Lille søte nurk da jeg hentet henne: Og så er man bare supersøt når man sover: Ca ett år gammel: Søte kløne: Gratulerer med dagen, jenta mi! Håper vi får mange fine år til sammen, verdens beste hund Siter
Recommended Posts