Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

• Svar 121
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Nå er det vel på tide med en liten oppdatering igjen Lang historie litt kortere: Rett før jul virket hun stivere og stølere enn normalt, ville ikke hoppe inn i bilen på samme måte, "stålsatte" se

Noen av dere har sikkert fått det med dere allerede, men verdens fineste, morsomste og vakreste Tollerfrøken er ikke mer… ? Hun ble akutt dårlig på kvelden 16. juni i år, og dessverre var det ingentin

Tenkte det var på tide med en liten oppdatering nå nesten et halvt år etter operasjonen. Josie har vært mye bedre i ryggen etter operasjonen, og jeg ville valgt det samme om igjen hvis jeg måtte velge

Posted Images

Skrevet

Du, forresten, en dag når det kanskje er litt varmere i været og når isen er tint så må vi ta en tur sammen til Sognsvann/båndtjern/øvresetertjern eller liknende, for jeg tror Bono trenger en liten "dytt-i-ræva" når det gjelder å svømme. Og en herlig tollerfrøken kan nok være den dytten han trenger! :)

Skrevet
Du, forresten, en dag når det kanskje er litt varmere i været og når isen er tint så må vi ta en tur sammen til Sognsvann/båndtjern/øvresetertjern eller liknende, for jeg tror Bono trenger en liten "dytt-i-ræva" når det gjelder å svømme. Og en herlig tollerfrøken kan nok være den dytten han trenger! :)

Jepp, det kan vi få til ;) Men jeg tviler på om jeg skal dra henne med meg rundt hele Sognsvann... Gjorde det for et par dager siden, og da begynte hun å halte litt på det ene beinet utpå kvelden... Men bade skal vi alltids få til ;)

• 4 months later...
Skrevet

Bilder fra en stund tilbake (det kommer nyere etterhvert, jeg må bare redigere og fikse dem litt først):

Badedamen:

IMG_0991beskjrt-1.jpg

Grasiøs, som alltid:

IMG_1022beskjrt-1.jpg

IMG_1065-1.jpg

IMG_1085-1.jpg

Litt uskarpt, men allikevel:

IMG_1108-1.jpg

Nå om dagen går det veldig fint med Josie, lenge siden hun har vært noe særlig syk *bank i bordet*, hun har fått pels og er strålende fornøyd med tilværelsen :banana: Vi trener litt LP sånn for moro skyld, og så får vi se om vi blir startklare noen gang *ler*

Skrevet
Godt å se snuppa i form igjen. :banana: Flere bilder takk!

Flere bilder kommer når jeg får kommet meg på min egen pc etterhvert, jeg lover :)Skal såvidt hjemom etterpå, så det kommer kanskje en spam i løpet av kvelden?

Skrevet

I dag har Josie'n bursdag :) Lille jenta mi er blitt hele to år gammel, og jeg skjønner ikke helt hvor tiden er blitt av... Lille søte nurk da jeg hentet henne:

Reise010.jpg

Bilde038-1.jpg

Bilde033-1.jpg

Bilde023-1.jpg

Og så er man bare supersøt når man sover:

Photo0635.jpg

Ca ett år gammel:

IMG_0688sonen.jpg

IMG_0355_kopisonen-1.jpg

Sonetreff-Osloapril07002.jpg

Sonetreff-Osloapril07047.jpg

Søte kløne:

Sonetreff-Osloapril07051.jpg

Gratulerer med dagen, jenta mi! :)

Håper vi får mange fine år til sammen, verdens beste hund :)