Jump to content
Hundesonen.no

Hundeoppdretter og listetopp avviser rasistanklager

aikonia

Recommended Posts

http://www.glomdalen.no/valg/valg_asnes/article2980044.ece

Dersom noen hadde skrevet innlegg under mitt navn på en gruppe som no.alt.hunder så hadde jeg medt fra til abuse og politiet. Og det er rart da, at damen som var så aktiv på newsforaet og daglig hadde flere innlegg der inne ikke tidligere reagerte, det finner jeg litt merkverdig da. Men klabert, hadde vel ikke sagt det jeg heller, i et valg at jeg var rasist.

Jeg vil iallefall si at hvis man vil ta klart avstand fra rasisme så velger man et annet parti.

Skriver under på den, gitt. Demokratene bygger veldig mye av politikken sin på forskjellsbehandling av mennesker avhengig av hudfarge og opprinnelse.

Hun ønsket ikke å selge oss en hund selv om min mann har lang erfraing fra rasen. det var snakk om en gang i fremtiden og svaret vi fikk var at vi er utlendinger og at hun ikke selhger til utlendinger! :twitch:

Vel, det er jo denne damen i et nøtteskall...

Er det bare jeg som husker flere av innleggene som hun SELV har skrevet om å selge valp til utlendinger?

Vel, det er jo denne damen i et nøtteskall...

Er det bare jeg som husker flere av innleggene som hun SELV har skrevet om å selge valp til utlendinger?

Jeg har ikke vært her inne når hun har vært her, men jeg var et kort øyeblikk inne på forumet hennes og der leste jeg gjennom de fleste innlegg som lå der, og det var mange rasistiske innlegg der og sterke meninger om våre nye landsmenn, som hun kaller dem.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.

• Create New...