Gå til innhold
Hundesonen.no

Pris på HD røntgen?

Torunn1

Recommended Posts

Mod. får flytte hvis denne ligger feil. ;)

Som overskriften sier: Noen som vet pris på røntging av hund, og når skal det gjøres?

Jeg har en golden gutt, er det mest vanlig med bare HD røntging, eller AD og på denne rasen?

På forhånd takk.

(Jeg prøvde å søke etter dette her på forumet, men fikk bare opp en feilmld.. Bare meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville røntget både for AA og HD når hunden er ett år, jeg syntes det er greit å vite status på alle ledd, så vet man hva man har for en hund helsemessig ;)

Husker ikke hvor mye jeg betalte for å røntge tispen min, men tror at det og Chip kostet rundt 1000lappen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg betalte 1200 (?) for bare HD, og det varierer ganske mye i pris, det der. Man kan røntge fra 1-års alder, jeg røntget min eldste da hun var 2, og vil vente noen mnd. til med vesla som snart er 1, hun er overhodet ikke ferdig utviklet i kroppen, derfor venter jeg til alt har "satt" seg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har akkurat røntget vesla her, og det kostet 1250 kr for HD/AA-røntgen. I tillegg kommer avlesninga hos NKK på 200 kr pr bilde, 400 kr tilsammen. Hun ble røntget 3 uker etter 1års dagen sin ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...