SoppenCamilla Skrevet 9. September 2007 Rapporter Skrevet 9. September 2007 Det er mye mulig alle vet om det, og jeg kommer leeenge etter (for det er rimelig normalt til meg å være ). Men jeg kom over Lenore-TEGNEFILMER! Holder på å le meg igjennom alle nå! Du finner de her. Ikke noe jeg ville vist til småbarn. Ikke veldig ille, men litt blod og gørr. På en mye mindre ekkel måte enn det Happy Tree Friends får til.
Kjerstii Skrevet 9. September 2007 Rapporter Skrevet 9. September 2007 Takk Jeg har ikke fått med meg det hvert fall, hehe.
SoppenCamilla Skrevet 9. September 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 9. September 2007 Takk Jeg har ikke fått med meg det hvert fall, hehe. Bra, da er det ikke bare meg
Inustaff Skrevet 21. September 2007 Rapporter Skrevet 21. September 2007 Lenore er EKKEL og syk i hodet!! Iuuuu..hehehehe,men morsomt ja!
Wanderlust Skrevet 21. September 2007 Rapporter Skrevet 21. September 2007 Gamle minner dukker opp fra den der ho skviser hamstere . Vi holdte på å le oss i hjel for flere år siden, når vi leste den. "...It's broken. ...All broken."
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar