Mari Skrevet 7. September 2007 Rapporter Skrevet 7. September 2007 Hellige makaroni, disse mallene (?) kommer inn som tanks! Imponerende, og ikke så rent lite skremmende. Vil liksom ikke bli utsatt for en av disse. PS: Kanskje det bør være en IPO underavdeling her inne? Ja, jeg vet at dette ikke er IPO.
Yodel Skrevet 7. September 2007 Rapporter Skrevet 7. September 2007 Å himmel! De var det både fart, kraft og styrke i! Ville nok helst ikke ha kommet i klemmeri med en slik en, nei.
Marthe Skrevet 7. September 2007 Rapporter Skrevet 7. September 2007 Flinke mallene De veier jo "ingenting", men de bruker nå vekten sin
jaktlykke Skrevet 7. September 2007 Rapporter Skrevet 7. September 2007 Fy søren.. avansert form for kiropraktikk det der BLÆM - og så er ryggen på plass liksom hihi! Imponerende må jeg si. Men hva står KNVP for?
Mari Skrevet 7. September 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 7. September 2007 KNVP står for Koninklijke Nederlandse Politehond Veriniging, eller den kongelige nederlandske politihund forening. Eller noe sånt. Så det er en politihund utdannelse.
giggi Skrevet 7. September 2007 Rapporter Skrevet 7. September 2007 Syntes det er helt herlig å se mallene i arbeid Ikke noen annen rase som er så flott, så atletisk, vakker, mystisk, og skremmende på en gang. Ikke at jeg ville være "byttet uten beskyttelse da" Virkelig flott å se på synes jeg! Flinke hundene :closedeyes:
-Vilde- Skrevet 7. September 2007 Rapporter Skrevet 7. September 2007 Oi! Det var flott å se på! Det ser ut som de elsker det de gjør!
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar