Gå til innhold
Hundesonen.no

NKK Kongsvinger


Papillon

Recommended Posts

  • Svar 102
  • Created
  • Siste svar

Vet noen om det er noe gærnt med påmeldingsgreiene til nkk?? får opp feilmelding etter at jeg har fylt ut klasse og sånn, og trykker neste

---

sorry min feil fant feilen selv. :P hehe

*dobbelpost, endret av mod. Charleen*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pga sommel fra min side står vi uten overnatting... om noen har plass til oss (meg + to griffer) så hadde jeg blitt veeeldig takknemlig!

Eller eventuellt om noen har skyss å tilby oss fra Oslo tidlig lørdags morgen...

;) *smiske smiske* ;)

Edit: vi har fått skyss ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har vi også fått somla inn en påmelding! ;) Villa i junior og Saetas første start i champ, det blir moro ;) Hun er ikke i topp pels, så vi forventer ingenting, men tar det som ringtrening og moro. Spesialdommer er gøy uansett!

Vi tar også gladelig imot et par ledige seter i en eller annen bil om noen har, en voksen og et barn, må ikke ha med vogn når det er innendørs nemlig.. Jeg betaler gjerne altså ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer :) Stiller Bella, og hvis Benedicte ikke skal ha med Cita så blir Albin også med(kun som tilskuer da)!

Stiller på søndagen, men kommer til å være der hele lørdagen også.

Bor på 4-mannshytte med eget kjøkken og bad til 110,- natta :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer :) Stiller Bella, og hvis Benedicte ikke skal ha med Cita så blir Albin også med(kun som tilskuer da)!

Stiller på søndagen, men kommer til å være der hele lørdagen også.

Bor på 4-mannshytte med eget kjøkken og bad til 110,- natta :o

Serriøst? :shocked:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aysha og jeg skal debutere i agility 1 og agility hopp 1. Gruer meg helt forferdelig og håper på at jeg ikke løper inn i mønet eller snubler (ja det har skjedd før :lol: ) Tipper hun gjør det best i hopp siden hun elsker å hoppe :P

Mens de dumme felthindrene er bare irriterende for det er jo mye lettere å hoppe ned midt på bommen må man skjønne

:glare:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingvild, det hadde vært helt supert!:-) Tror Cita vil kose seg mer med Tinka enn å tilbringe enda en helg med en aussie hun ikke har særlig mye til overs for :lol:

Jeg kunne veldig gjerne tenke meg å få tatt noen bra oppstillingsbilder av Tia og eventuelt noen løpebilder med ett litt bedre kamera enn mitt.. Så dersom noen vil stille opp som fotograf blir jeg veldig glad ^_^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingvild, det hadde vært helt supert!:-) Tror Cita vil kose seg mer med Tinka enn å tilbringe enda en helg med en aussie hun ikke har særlig mye til overs for :lol:

Jeg kunne veldig gjerne tenke meg å få tatt noen bra oppstillingsbilder av Tia og eventuelt noen løpebilder med ett litt bedre kamera enn mitt.. Så dersom noen vil stille opp som fotograf blir jeg veldig glad ^_^

stiller du på lørdag eller søndag? hvis du er der på lørdag er jo både jeg og Line der og jeg kan iallefall ta noen bilder :P Er usikker på om jeg drar på søndag da jeg må dra frem og tilbake hver dag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingvild, det hadde vært helt supert!:-) Tror Cita vil kose seg mer med Tinka enn å tilbringe enda en helg med en aussie hun ikke har særlig mye til overs for :lol:

Det er helt greit, bare hyggelig å ha to labbiser en helg (mamma vil sikkert ikke ha noe i mot det heller, hun ble helt forelsket i Cita :P ).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...