Gå til innhold
Hundesonen.no

Pare med en annen rase?


Grethemor

Recommended Posts

Som trygdet alenemor syns jeg argumentene dine er fulle av pisspreik, om jeg får være ærlig - JA, det er dyrt å kjøpe reinrasa hund, men å produsere blandingsvalper til oss stakkars fattige blir litt i overkant teit. Sjekk annonser rundt omkring, det er null problem å få tak i en hund som enten er gratis eller koster lite, og å LAGE flere sånne med vilje - jeg klarer ikke å se poenget! Ta kontakt med FOD-gården f.eks, hør hvor mye hunder de har igjennom systemet sitt iløpet av et år, og hvor mye de selger sine hunder for?

Jeg HAR forøvrig mor og datter sjøl - nei, det er ikke jeg som er oppdretter - og de finnes ikke like i det hele tatt! Eneste måten du kan få en nogenlunde lik kopi av DIN hund på, er å klone den..

Ikke min mor og datter heller (heldigvis). Mor er tyoisk blåsløyfehund, og datter er utstillingschampion :rolleyes: De har også vidt forskjellig gemytt - igjen, heldigvis. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke min mor og datter heller (heldigvis). Mor er tyoisk blåsløyfehund, og datter er utstillingschampion :rolleyes: De har også vidt forskjellig gemytt - igjen, heldigvis. :)

Sånn er det med mine to og, der eldstefrøkna er kraftig bygget med ordentlig beinstamme og et kraftig hode, er yngstemann spinkel med lange tynne bein, et langt smalt hode. Eneste de har felles, er store ører og fargen, liksom.. Samme med gemyttet, vesla kalles uhemma med grunn, moren er beherska selv når hun tar helt av.. Folk syns det er svært rart at det er mor og datter, faktisk.. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...