Gå til innhold
Hundesonen.no

Willy..


Barooo

Recommended Posts

Etter å ha vokst opp med Schæfer og hatt Rottweilere, ville jeg ha en litt mindre hund.. :P

Valget falt på Basenji, og jeg har aldri angret... :whistle:

Willy kom til oss den 17.06.06, da var han ett halvt år..... Nå er han snart to år..

Vi drar litt rundt på utstillinger, Willy er ingen komét, men vi har det kjekt, (ihvertfall jeg)..

Noen bilder..

post-2349-1188420106_thumb.jpg

Willy på Ogna stranden i fjor høst

post-2349-1188419627_thumb.jpg

En litt skeptisk Willy første gang i båt

post-2349-1188419696_thumb.jpg

Han sovna med hodet i hånden på meg på hotellet dagen før Bjerke i år etter en laaang kjøretur og en tur på hundejordet i Vigelandsparken.

post-2349-1188419866_thumb.jpg

En kald hund på Brusand stranden her i uka.

post-2349-1188419935_thumb.jpg

Willy, hundevenninnen Eyla og minstejenta mi... :devil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlige Willy! Traff søsteren hans i Oppdal, fortalte jeg det? Var prikk lik Willy, bare noe nettere og mer feminin. Helig søt var hun iallefall.

Skal bli spennende å høre hvordan han reagerer om et par ukers tid..... Gleder meg litt, jeg også. Kan tenke meg hvordan du har det :rolleyes:

Sees kanskje på NKK Stavanger? (Dersom det blir jeg som drar. Forhandlingene er ennå ikke avsluttet med Dag Christer :whistle: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlige Willy! Traff søsteren hans i Oppdal, fortalte jeg det? Var prikk lik Willy, bare noe nettere og mer feminin. Helig søt var hun iallefall.

Skal bli spennende å høre hvordan han reagerer om et par ukers tid..... Gleder meg litt, jeg også. Kan tenke meg hvordan du har det :rolleyes:

Sees kanskje på NKK Stavanger? (Dersom det blir jeg som drar. Forhandlingene er ennå ikke avsluttet med Dag Christer :) )

Ja, tiden går ganske så sakte mot den 14. september nå!

Alt er ihvertfall i orden nå, så det er ikke noe mer å gjøre utenom å vente.......... :D

Så at Dag kommer under Utstillingstråden, det kommer til å gå supert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...