Gå til innhold
Hundesonen.no

Hvilken hundeklubb trener du med? -Romerike


Lilleulv

Recommended Posts

Dere som bor på Romerike, hvilken hundeklubb trener dere med? Er du fornøyd?

Jeg har prøvd Skedsmo og Nannestad + Din Beste Venn på Lørenskog. Din Beste Venn synes jeg ble for dyrt i lengden, så har meldt meg inn i Nannestad igjen nå. Har et veldig godt inntrykk av Nannestad, men synes godt de kunen vært flinkere med hjemmesiden sin :( Venter utålmodig på runderingskurs nå...

Jeg vet at Oslo Hundeskole trener på Hellerudsletta, noe som hadde vært perfekt beliggenhet for meg. de har også gode og informative hjemmesider, men synes også de er noe dyre + er litt skeptisk til de av en eller annen grunn... jeg vet ikke om de bruker samme prinsipper som meg når de trener. leste en del om lederskap på sidene deres, kanskje det var det som skremte meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så vidt jeg vet trener ikke Oslo Hundeskole på Hellerudsletta, men ved 3M på Olavsgård. Tror det er Lundqvist som holder til på Hellerudsletta :) Bare sånn for å ha sagt det :(

Jeg går konkurransekurset hos Oslo Hundeskole, men på Økern. Det blir kanskje litt langt unna for deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så vidt jeg vet trener ikke Oslo Hundeskole på Hellerudsletta, men ved 3M på Olavsgård. Tror det er Lundqvist som holder til på Hellerudsletta :( Bare sånn for å ha sagt det :(

Jeg går konkurransekurset hos Oslo Hundeskole, men på Økern. Det blir kanskje litt langt unna for deg?

åhh :(

ja økern blir litt langt.... ikke for det, jeg trente på holmlia i fjor jeg for å få med meg konkurranselydighetskurset til Dinbestevenn. Men etter det kurset sa jeg til meg selv at detta gidder jeg ikke mer. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trener med Lundqvist og Lørenskog hundeklubb. Lørenskog har nå flyttet til nye lokaler i Solheimveien, men hvor Lundqvist etter hvert kommer til å trene er litt usikkert... Områdene på Hellerudsletta står ikke lenger til disposisjon for verken Lundqvist eller Stovner. Det skal skje en hel del bygningsarbeid der fremover...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har for det meste trent i stovner hundeklubb, men blitt litt dårlig på å dra dit det siste året. Siden de skal flytte treningsplassen, er jeg spent på hvor det blir, men hørt noen rykter. Og blir det der såå er det nok større sjangs at jeg tar flere kurs og slenger meg med på noen medlemstreninger i vinter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trener med Stovner HK. Er egentlig alltid med Bruks delen av Stovner og vi trener apell på Hvaltjern Skistadion.

(Snik reklame: Stovner arragnerer NM i Bruks til helgen på Hvaltjern Skistadion. Lørdag og Søndag. Kom å ta en titt! Jeg skal løpe rundt å leke liten sjef :whistle: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...