Gå til innhold
Hundesonen.no

FTP program


Nirm

Recommended Posts

Har brukt SmartFTP i lengre tid, men nå vil det ikke virke noe mer på maskina mi... :D

Prøvd å installere det på nytt uten hell. Prøvd og å slette alt av mapper også, for å installere på nytt, men får ikke sletta mappene rett og slett (skrivebeskyttelse som ikke vil vekk...).

Noen tips på hvordan bli kvitt de mappene, og til et annet gratis FTP program?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har samme problem selv, før måtte jeg bare instalere det på ny, også fungerte det igjen. Men nå går det ikke. Vil liksom ikke starte opp. Så¨har rett og slett bare åpnet ftp i IE.

Men hadde hvert greit med et FTP program (gratis)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skjedde hos meg også. Men jeg gikk inn på "legg til eller fjern programmer" under kontrollpanel og fjerne SmartFTP, lastet det ned og innstallerte det på nytt. Nå funker som før, og har gjort det ei god stund nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hos meg er SmartFTP-en (gratisversjonen som jeg har hatt på pcen i tre år...) slik at det nesten hver gang kommer opp en beskjed om at tida er utløpt og at jeg må kjøpe programmet, men da er det bare å lukke den boksen og gjenta det til programmet åpner seg, for det gjør det alltid til slutt. Man må bare være litt tålmodig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hos meg er SmartFTP-en (gratisversjonen som jeg har hatt på pcen i tre år...) slik at det nesten hver gang kommer opp en beskjed om at tida er utløpt og at jeg må kjøpe programmet, men da er det bare å lukke den boksen og gjenta det til programmet åpner seg, for det gjør det alltid til slutt. Man må bare være litt tålmodig!

Men det er jo bare å laste ned den nyeste versjonen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo "slitsomt" å måtte laste ned hver gang den ikke vil åpne seg. Det pleier å hjelpe å bare lukke den boksen og åpne på nytt. Men noen ganger så vil den bare ikke åpnes igjen. Så har vel egentlig gitt opp SmartFTP, og godt over på å laste opp i ftp i IE. Tungvindt, men det går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo "slitsomt" å måtte laste ned hver gang den ikke vil åpne seg. Det pleier å hjelpe å bare lukke den boksen og åpne på nytt. Men noen ganger så vil den bare ikke åpnes igjen. Så har vel egentlig gitt opp SmartFTP, og godt over på å laste opp i ftp i IE. Tungvindt, men det går.

Jo, men hos meg har det bare skjedd en eneste gang, ellers har det funket som bare det i mange år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...