Gå til innhold
Hundesonen.no

FTP program

Nirm

Recommended Posts

Skrevet

Har brukt SmartFTP i lengre tid, men nå vil det ikke virke noe mer på maskina mi... :D

Prøvd å installere det på nytt uten hell. Prøvd og å slette alt av mapper også, for å installere på nytt, men får ikke sletta mappene rett og slett (skrivebeskyttelse som ikke vil vekk...).

Noen tips på hvordan bli kvitt de mappene, og til et annet gratis FTP program?

Skrevet

Har samme problem selv, før måtte jeg bare instalere det på ny, også fungerte det igjen. Men nå går det ikke. Vil liksom ikke starte opp. Så¨har rett og slett bare åpnet ftp i IE.

Men hadde hvert greit med et FTP program (gratis)

Skrevet

Ipswitch har bare 30 dagers prøvetid...

Fikk sletta alle unntatt en fil til slutt og installert alt på nytt. Så nå fungerer smart FTP igjen, for en stund i hvert fall...

Skrevet

Det skjedde hos meg også. Men jeg gikk inn på "legg til eller fjern programmer" under kontrollpanel og fjerne SmartFTP, lastet det ned og innstallerte det på nytt. Nå funker som før, og har gjort det ei god stund nå :)

Skrevet
Ipswitch har bare 30 dagers prøvetid...

Fikk sletta alle unntatt en fil til slutt og installert alt på nytt. Så nå fungerer smart FTP igjen, for en stund i hvert fall...

Jeg har hatt det programmer i mye mer enn 30 dager. Men det er en stund siden...

Skrevet

Hos meg er SmartFTP-en (gratisversjonen som jeg har hatt på pcen i tre år...) slik at det nesten hver gang kommer opp en beskjed om at tida er utløpt og at jeg må kjøpe programmet, men da er det bare å lukke den boksen og gjenta det til programmet åpner seg, for det gjør det alltid til slutt. Man må bare være litt tålmodig!

Skrevet
Hos meg er SmartFTP-en (gratisversjonen som jeg har hatt på pcen i tre år...) slik at det nesten hver gang kommer opp en beskjed om at tida er utløpt og at jeg må kjøpe programmet, men da er det bare å lukke den boksen og gjenta det til programmet åpner seg, for det gjør det alltid til slutt. Man må bare være litt tålmodig!

Men det er jo bare å laste ned den nyeste versjonen?

Skrevet

Er jo "slitsomt" å måtte laste ned hver gang den ikke vil åpne seg. Det pleier å hjelpe å bare lukke den boksen og åpne på nytt. Men noen ganger så vil den bare ikke åpnes igjen. Så har vel egentlig gitt opp SmartFTP, og godt over på å laste opp i ftp i IE. Tungvindt, men det går.

Guest Per Olav
Skrevet
[--] et annet gratis FTP program?
FileZilla

En gratisversjon finner du her - programmet er bra det.

Skrevet
Er jo "slitsomt" å måtte laste ned hver gang den ikke vil åpne seg. Det pleier å hjelpe å bare lukke den boksen og åpne på nytt. Men noen ganger så vil den bare ikke åpnes igjen. Så har vel egentlig gitt opp SmartFTP, og godt over på å laste opp i ftp i IE. Tungvindt, men det går.

Jo, men hos meg har det bare skjedd en eneste gang, ellers har det funket som bare det i mange år.

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Er de ganske like i gemytt og væremåte?
    • Kan en hund fødes uten hint til hvordan den oppfører seg til andre hunder? Spør for en jeg kjenner.
    • Skye terrier skiller seg jo en del ut fra de andre her, både i utseende og type. Jeg kjenner de ikke veldig godt, så anbefaler å sjekke raseklubben i hjemlandet. De andre har jeg møtt en del av. De er jevnt over ganske egenrådige og har høyt jaktinstinkt. Hvis du er vant til gjeterhund så tror jeg det kan bli en ganske brutal overgang. Det er ikke bare å "jobbe mer og hardere", det er rett og slett en helt annen type hund og mye som ikke vil kunne fungere på samme måte. En utfordring er for eksempel å ha de løse. Pinscher er vagt mildere enn terrierene. Dansk-svensk gårdshund er også en pinscherhund, som er veldig lik brasiliansk terrier og parson russel, men mildere i gemyttet. Jeg har kjent folk som har kunnet kalle inn sine pinschere og dsg fra jakt på vilt. Pinscherene er også større enn manchesterterrier. Det er nok i stor grad trenbarhet, jaktinstinktet og selvstendigheten som skiller terrierene fra gjeterhundene, og i litt ulik grad. De er ikke interessert i å gjøre deg til lags eller høre på hva du sier, de er avlet for å jobbe selvstendig og jakte på og drepe smådyr. Du kan ikke regne med å kunne ha dem løs utenfor inngjerdede områder eller under tett kontroll. Jeg har f.eks. sett mange i konkurranse- og treningssammenheng, men veldig sjelden løse i skogen.
    • Har vurdert Manchester terrier, Person russel terrier, brasiliansk terrier, og skye terrier. Tenker også på Pincher men hva er forskjellen mellom en pincher og Manchester terrier? De er ganske like utseende og størrelse. Vi vet at terriere har mere jaktinstinkt og er mere sta enn gjeterhund. Ønsker helst en av de største terrierne.
    • Hva er likheten mellom alle terrierene sånn generelt? Ønsker en terrier uten napping og vanskelig klipping. Børsting går greit. Hvordan er dem i forhold til gjeterhunder? Er oppvokst med det.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...