Gå til innhold
Hundesonen.no

Selskap til NKK Kongsvinger? :)

HHC

Recommended Posts

Skrevet

Har litt problemer i forhold til Kongsvinger utstillingen til NKK i oktober. Dersom noen vil ha litt selskap og litt mindre utgifter så skrik ut :D Er interessert i både overnatting og kjøring. Dersom noen kommer fra vest/sørlandet passer det selvfølgelig best, men kan godt forflytte meg litt til evnt personer på østlandet. Bor i porsgrunn :D

Dersom noen er int i å sitte på/bo her i forbindelse med NKK Bø til våren igjen er det også mulig da vi har mulighet for å ta med folk (tar ca 1 time herfra) i bilen, og vi har et ekstra soverom :D

Kontakt meg gjerne på pm/mail [email protected]

Skrevet

Gidder ikke lage en ny tråd, så spør her: Hvilken campingplass er nærmest kongsvingerhallen? For jeg var inne på hjemmesiden deres nå, og det er tydligvis ikke lov å campe på parkeringsplassen. Hrmf! Så da får vi finne en billig campingplass i nærheten...

Skrevet
Vi skal dit, men blir litt feil retning :D

Vet ikke om det blir overnatting eller bare rett ned og opp.. Får se :-)

Da skal jeg hilse på bebis om den er med :D

Gidder ikke lage en ny tråd, så spør her: Hvilken campingplass er nærmest kongsvingerhallen? For jeg var inne på hjemmesiden deres nå, og det er tydligvis ikke lov å campe på parkeringsplassen. Hrmf! Så da får vi finne en billig campingplass i nærheten...

Spammer du MIN tråd? :D

Skrevet

Mulig jeg skal ha med meg en dalmatinertispe og chihuahuahann + Pepper, og da leier jeg å mamma hytte der oppe (sånn at jeg ikke fyller opp lines campingvogn :D ). Om det blir tilfelle kan du kjøre med oss og bo med oss, Kathrine :D

Skrevet
Mulig jeg skal ha med meg en dalmatinertispe og chihuahuahann + Pepper, og da leier jeg å mamma hytte der oppe (sånn at jeg ikke fyller opp lines campingvogn :D ). Om det blir tilfelle kan du kjøre med oss og bo med oss, Kathrine :D

Flott, på hvilket tidspunkt vet du hvordan det blir? :D

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...