Gå til innhold
Hundesonen.no

Selskap til NKK Kongsvinger? :)

HHC

Recommended Posts

Skrevet

Har litt problemer i forhold til Kongsvinger utstillingen til NKK i oktober. Dersom noen vil ha litt selskap og litt mindre utgifter så skrik ut :D Er interessert i både overnatting og kjøring. Dersom noen kommer fra vest/sørlandet passer det selvfølgelig best, men kan godt forflytte meg litt til evnt personer på østlandet. Bor i porsgrunn :D

Dersom noen er int i å sitte på/bo her i forbindelse med NKK Bø til våren igjen er det også mulig da vi har mulighet for å ta med folk (tar ca 1 time herfra) i bilen, og vi har et ekstra soverom :D

Kontakt meg gjerne på pm/mail [email protected]

Skrevet

Gidder ikke lage en ny tråd, så spør her: Hvilken campingplass er nærmest kongsvingerhallen? For jeg var inne på hjemmesiden deres nå, og det er tydligvis ikke lov å campe på parkeringsplassen. Hrmf! Så da får vi finne en billig campingplass i nærheten...

Skrevet
Vi skal dit, men blir litt feil retning :D

Vet ikke om det blir overnatting eller bare rett ned og opp.. Får se :-)

Da skal jeg hilse på bebis om den er med :D

Gidder ikke lage en ny tråd, så spør her: Hvilken campingplass er nærmest kongsvingerhallen? For jeg var inne på hjemmesiden deres nå, og det er tydligvis ikke lov å campe på parkeringsplassen. Hrmf! Så da får vi finne en billig campingplass i nærheten...

Spammer du MIN tråd? :D

Skrevet

Mulig jeg skal ha med meg en dalmatinertispe og chihuahuahann + Pepper, og da leier jeg å mamma hytte der oppe (sånn at jeg ikke fyller opp lines campingvogn :D ). Om det blir tilfelle kan du kjøre med oss og bo med oss, Kathrine :D

Skrevet
Mulig jeg skal ha med meg en dalmatinertispe og chihuahuahann + Pepper, og da leier jeg å mamma hytte der oppe (sånn at jeg ikke fyller opp lines campingvogn :D ). Om det blir tilfelle kan du kjøre med oss og bo med oss, Kathrine :D

Flott, på hvilket tidspunkt vet du hvordan det blir? :D

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Helt enig! Savner mer aktivitet, ironisk nok, siden jeg ikke har vært aktiv her på snart 20 år. Hadde vært moro å hørt hvordan det gik nå med alle «gamle». For min del handler det nok litt om at småbarnsliv og jobb har tatt mye tid, og det at jeg har vært hundeløs i en del år. Å når jeg skriver n innser jeg også at det handler om at jeg ikke sitter å surfer på pcen lenger, forum fra mobil er ikke helt det samme. 
    • Hadde vært gøy med litt mer aktivitet her inne ja. Føler jeg ser det der ute i den virkelige verden også, er synkende aktivitet på mange arenaer. Her går det fremdeles i hund og konkurranser, mest RL.
    • Veldig synd egentlig at det er blitt sånn. For det var himla gildt her en stund.  Lurer også på hvordan det går med de eldre brukerene, og lurer på om de holder på med hund fortsatt. 
    • Det er et helt greit alternativ for hunder som ikke tåler kylling. Man må nesten prøve det på egen hund for å se om det funker. Jeg har prøvd det bare for gøy, hverken eller synes min hund
    • Tror en vanlig golden hadde passet dere ypperlig, bare vær nøye med linjene. En flat coated hadde også fungert bra.  Jeg har jaktgolden, og har hatt , og kjenner flere. Jeg tror ikke det vil passe for dere, de trenger mer arbeid. En god golden er vel så bra. Dere kan vurdere labrador, de har ofte mer futt i ræva:) Men vær obs på linjer med alt for tunge hunder, og noen hannhunder kan være skikkelig hannhunder med mye hormoner.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...