Gå til innhold
Hundesonen.no

Dataprogram som kan krympe bilder


Turnip

Recommended Posts

Det slo meg plutselig - det er vel en grense for hvor mye man kan ha liggende her, ikke sant? Hvis du har mange bilder liggende på profilen din er det kanskje fullt?

Blir filene under 50 kb når du trykker på prewiew med f.eks. 50 i compression? Og er det farger på bildene da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg tror det er et begrenset antall mb man kan ha som vedlegg - altså i innlegg. Hvis du går på kontrollpanel og rediger dine vedlegg, hva står det da øverst til høyre om hvor mye du har brukt?

Og jeg vet at du ikke får lastet opp, men får du filer under 50 kb når du trykker på preview med compression på ca 50? Det er egentlig bare for å eliminere en mulig feilkilde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg strevde en stund selv, men da han sjøl kom hjem fra sjøen, ble det hjelp å få :cry:

Gå til denne adressen og last ned Image resizer.(det er gratis)

http://www.microsoft.com/windowsxp/downloa...ppowertoys.mspx

Ligger litt nede på høyre side.

Installer den og da kan du forminske bilder ved å høyreklikke på ønsket bilde, velg resize, eller merke flere, høyreklikke og velge resize picture. Det forminskede bildet legges til i mappen som kopi small.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg tror det er et begrenset antall mb man kan ha som vedlegg - altså i innlegg. Hvis du går på kontrollpanel og rediger dine vedlegg, hva står det da øverst til høyre om hvor mye du har brukt?

Og jeg vet at du ikke får lastet opp, men får du filer under 50 kb når du trykker på preview med compression på ca 50? Det er egentlig bare for å eliminere en mulig feilkilde.

Gikk inn på kontrollpanelet mitt nå, og så at jeg hadde brukt opp all plassen min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...