Gå til innhold
Hundesonen.no

Haugesund


Recommended Posts

  • Svar 178
  • Created
  • Siste svar

Fikk lyst til å være med jeg også... men har ikke fått jenta mi enda.. Kan vi gjenta ved slutten av måneden? =)

ellers kan jeg tipse om valpe sosialisering mandag og onsdager ved skåredalen (Ørpetveitvegen 3), og på Årabot med oppstart i slutten av september.

se hjemmesida mi: aktiviteter og info på hjemmesidene (se linker)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk lyst til å være med jeg også... men har ikke fått jenta mi enda.. Kan vi gjenta ved slutten av måneden? =)

ellers kan jeg tipse om valpe sosialisering mandag og onsdager ved skåredalen (Ørpetveitvegen 3), og på Årabot med oppstart i slutten av september.

se hjemmesida mi: aktiviteter og info på hjemmesidene (se linker)

Jeg kan ikke den siste helga denne måneden, men bare skrik ut en annen gang det passer så er i alle fall jeg med. :lol:

Jeg er ikke kjent i Haugesund, så noen andre må finne plass. :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det e vel åpent for alle? hvis ikke e det jo et område i skåredalen (Ørpetveitvegen 3) som sikkert også er mulig å benytte... Men har aldri vært på noen av plassene, så kan ikke love noe...

Noen andre som veit?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det e vel åpent for alle? hvis ikke e det jo et område i skåredalen (Ørpetveitvegen 3) som sikkert også er mulig å benytte... Men har aldri vært på noen av plassene, så kan ikke love noe...

Noen andre som veit?

Nei det er ikke åpent for alle (det er jo ett klubbområde...) Men om man er medlem i klubben så kan man kjøpe seg nøkkel til området.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor gamle er hundene deres? Førstkommende lørdag er det valpesosialisering på Årabrot, (Haugesund og Omegn`s område) Tillatt med valper fra 8 uker til 4 mnd, men vi tar høyde for at små hunder som er eldre enn det får være der og. Vi er der fra 12.00 til 13.00.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...