Gå til innhold
Hundesonen.no

Uoffisielt Match-show


Barooo

Recommended Posts

Skrevet

Helt uoffisiell, men veldig kjekt.. ;)

Masse raser som konkurrerer om premiene.. ;)

To og to inn i ringen samtidig, tre dommere som velger den de liker best, og den hunden som får flest stemmer går videre..

Valper i en klasse, små hunder og store hver for seg, men hvilken rase,innenfor disse gruppene, man konkurrerer mot er bare loddtrekning.

Det er som sagt uhøytidlig, men veldig hyggelig, og spennende... :icon_fun:

Den 2. september på Forus Travbane, og den 16. september på Bråstein, ved Sviland utenfor Sandnes..

Skrevet

? Forus Travbane er rett utenfor Sandnes, eller mellom Stavanger og Sandnes.. ;)

Tror det kommer anonnse i Stavanger Aftenblad, men for oss som bor litt utenfor det området, må det gå med jungeltelegrafen... ;)

Skrevet

Det er kjempe artig med de match-showene!

Anbefaler alle å stille der, bare for treningen om så er! ;)

Skrevet

Ja, det er knallkjekt!

Det skal være ett den 16. september óg, større tror jeg..

Det skal være ved Sviland, utenfor Sandnes, hvis det er noen som lurte! ;)

Da kommer det dommer fra England og Sverige + en norsk, etter det jeg har fått vite..

Har maila begge arrangører, skal oppdatere her hvis jeg får noe mer info.. ;)

Skrevet
Ja, det er knallkjekt!

Det skal være ett den 16. september óg, større tror jeg..

Det skal være ved Sviland, utenfor Sandnes, hvis det er noen som lurte! ;)

Da kommer det dommer fra England og Sverige + en norsk, etter det jeg har fått vite..

Har maila begge arrangører, skal oppdatere her hvis jeg får noe mer info.. ;)

Oi! det har ikke jeg fått med meg! Da har kanskje jeg også muligheten til å dra! Skriv veldig gjerne svaret du får fra arrangørene her! :P

Skrevet

Hundens Dag vil bli avholdt på Bråstein

16.september 2007

Påmelding fra kl 09.30 – 10.30

Start kl 11.00

Valpe og voksen klasse

Mulighet for barn og hund før finaler

Dommer: Rex White, Roald Lende, og Bjørg Andreassen

Fikk addressen til Rogaland Hundepark sine sider, og fant dette...

www.rogaland-hundepark.com

(har ikke skjønt hvordan man linker, jeg.... ;))

Kommer til bake med mer, hvis jeg får noe tilbakemeld om den 2. september... ;)

Skrevet
Hundens Dag vil bli avholdt på Bråstein

16.september 2007

Påmelding fra kl 09.30 – 10.30

Start kl 11.00

Valpe og voksen klasse

Mulighet for barn og hund før finaler

Dommer: Rex White, Roald Lende, og Bjørg Andreassen

Fikk addressen til Rogaland Hundepark sine sider, og fant dette...

www.rogaland-hundepark.com

(har ikke skjønt hvordan man linker, jeg.... ;))

Kommer til bake med mer, hvis jeg får noe tilbakemeld om den 2. september... :P

Dette så virkelig artig ut! Det skal jeg få med meg :o (såfremt formen er grei.... skal ha keisersnitt 3. september ;))

Skrevet
Mer info om Match- showet den 2. september... :P

Match Show :console:

2 september på Forus Travbane, klokken 13.00

Dommere: Tore Årsvoll, Per Larsen og Åshild Østbø

Det blir salg av pølser, brus og kaffe

Påmelding på stedet fra klokken 12.00

Dere kan gå inn her å se:

http://www.nbkrogaland.com/html/aktiviteter.htm

(og så var det den linkingen igjen, da................ :P )l

OT: jeg har sendt deg PM angående linking :)

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Dette har funket i alle år for meg og mine hunder.  Det er spesielt viktig for røytefrie hunder, der pelsen er mye finere og glattere enn andre pelstyper.  Ørepulveret gjør at hårene i ørene blir "trå" så det blir lett å få tak i dem og alle mine (har og har hatt mange) godtar dette. Det er viktig å få tak i de innerste hårene ellers kan det bli klumpete og da er det vanskelig og tar tid å få ut. Det er aldri feil å bruke hjelpemidler som er helt ufarlig og gjør jobben lettere.  Mindre plagsomt for hunden.
    • Det er vel nyttig uansett hva slags pels hunden har vil jeg tro. Du skrev i startinnlegget at du har en "ikke røytefri hund"? Mente du omvendt? Det er jo stor variasjon i pelstype på hunder som ikke røyter også, men uansett må jo ørene nappes.
    • Er det nødvendig? Altså om det er lurt å ha og å bruke på pels som ikke røyter? Om det funker bra?
    • Det var jo en himla krangel her om "etikette" for noen (mange) år siden. Mange sluttet å bruke forumet etter det, antageligvis fordi de "tapte". Ironisk nok forsvant de som vant også, så den diskusjonen var jo mye vits i 😛  Ellers er det vel som flere sier, andre arenaer og livssituasjoner har tatt over. Jeg kikker innom av og til. Blir forhåpentligvis valp i september   
    • Jeg har hunder som jeg napper hår i ørene på.  Bruker earpowder, det gjør det lettere å få tak i hårene og de slipper lettere.  Noen ganger når hårene sitter langt inne, bruker jeg veneklemme (arterieklemme) for å få de ut.  Dette får du i dyrebutikk. Håper dette kan hjelpe deg.  Hvis hunden stritter imot, må det bare trenes på, så går det fint.
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...