Gå til innhold
Hundesonen.no

Uoffisielt Match-show


Barooo

Recommended Posts

Skrevet

Helt uoffisiell, men veldig kjekt.. ;)

Masse raser som konkurrerer om premiene.. ;)

To og to inn i ringen samtidig, tre dommere som velger den de liker best, og den hunden som får flest stemmer går videre..

Valper i en klasse, små hunder og store hver for seg, men hvilken rase,innenfor disse gruppene, man konkurrerer mot er bare loddtrekning.

Det er som sagt uhøytidlig, men veldig hyggelig, og spennende... :icon_fun:

Den 2. september på Forus Travbane, og den 16. september på Bråstein, ved Sviland utenfor Sandnes..

Skrevet

? Forus Travbane er rett utenfor Sandnes, eller mellom Stavanger og Sandnes.. ;)

Tror det kommer anonnse i Stavanger Aftenblad, men for oss som bor litt utenfor det området, må det gå med jungeltelegrafen... ;)

Skrevet

Det er kjempe artig med de match-showene!

Anbefaler alle å stille der, bare for treningen om så er! ;)

Skrevet

Ja, det er knallkjekt!

Det skal være ett den 16. september óg, større tror jeg..

Det skal være ved Sviland, utenfor Sandnes, hvis det er noen som lurte! ;)

Da kommer det dommer fra England og Sverige + en norsk, etter det jeg har fått vite..

Har maila begge arrangører, skal oppdatere her hvis jeg får noe mer info.. ;)

Skrevet
Ja, det er knallkjekt!

Det skal være ett den 16. september óg, større tror jeg..

Det skal være ved Sviland, utenfor Sandnes, hvis det er noen som lurte! ;)

Da kommer det dommer fra England og Sverige + en norsk, etter det jeg har fått vite..

Har maila begge arrangører, skal oppdatere her hvis jeg får noe mer info.. ;)

Oi! det har ikke jeg fått med meg! Da har kanskje jeg også muligheten til å dra! Skriv veldig gjerne svaret du får fra arrangørene her! :P

Skrevet

Hundens Dag vil bli avholdt på Bråstein

16.september 2007

Påmelding fra kl 09.30 – 10.30

Start kl 11.00

Valpe og voksen klasse

Mulighet for barn og hund før finaler

Dommer: Rex White, Roald Lende, og Bjørg Andreassen

Fikk addressen til Rogaland Hundepark sine sider, og fant dette...

www.rogaland-hundepark.com

(har ikke skjønt hvordan man linker, jeg.... ;))

Kommer til bake med mer, hvis jeg får noe tilbakemeld om den 2. september... ;)

Skrevet
Hundens Dag vil bli avholdt på Bråstein

16.september 2007

Påmelding fra kl 09.30 – 10.30

Start kl 11.00

Valpe og voksen klasse

Mulighet for barn og hund før finaler

Dommer: Rex White, Roald Lende, og Bjørg Andreassen

Fikk addressen til Rogaland Hundepark sine sider, og fant dette...

www.rogaland-hundepark.com

(har ikke skjønt hvordan man linker, jeg.... ;))

Kommer til bake med mer, hvis jeg får noe tilbakemeld om den 2. september... :P

Dette så virkelig artig ut! Det skal jeg få med meg :o (såfremt formen er grei.... skal ha keisersnitt 3. september ;))

Skrevet
Mer info om Match- showet den 2. september... :P

Match Show :console:

2 september på Forus Travbane, klokken 13.00

Dommere: Tore Årsvoll, Per Larsen og Åshild Østbø

Det blir salg av pølser, brus og kaffe

Påmelding på stedet fra klokken 12.00

Dere kan gå inn her å se:

http://www.nbkrogaland.com/html/aktiviteter.htm

(og så var det den linkingen igjen, da................ :P )l

OT: jeg har sendt deg PM angående linking :)

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Det var jo en himla krangel her om "etikette" for noen (mange) år siden. Mange sluttet å bruke forumet etter det, antageligvis fordi de "tapte". Ironisk nok forsvant de som vant også, så den diskusjonen var jo mye vits i 😛  Ellers er det vel som flere sier, andre arenaer og livssituasjoner har tatt over. Jeg kikker innom av og til. Blir forhåpentligvis valp i september   
    • Jeg har hunder som jeg napper hår i ørene på.  Bruker earpowder, det gjør det lettere å få tak i hårene og de slipper lettere.  Noen ganger når hårene sitter langt inne, bruker jeg veneklemme (arterieklemme) for å få de ut.  Dette får du i dyrebutikk. Håper dette kan hjelpe deg.  Hvis hunden stritter imot, må det bare trenes på, så går det fint.
    • En hundefrisør kan antageligvis hjelpe deg bedre enn en dyrlege, både med den faktiske jobben og opplæring om hvordan du gjør det selv. Har du ikke fått noe veiledning av oppdretter om tilvenning og trening på pelsstell? Hvis det er en rasehund så er det også mulig at raseklubben har klippekurs eller noen som kan hjelpe.
    • Har en ikke røykefri hund som jeg sliter med å nappe ørene på. Har sett at det er en slags saks man kan nappe det lettere på. Eller finnes det noe annet enn fingrene? Hunden jeg har stritter sånn i mot og jeg sliter virkelig siden hun er ekstremt hårsår. Jeg får ikke tak i pelsen der fordi hun vrir seg unna med kroppen og med hodet og alt. Og jeg kan ikke dra til dyrlegen hver eneste gang heller.
    • Det kommer jo an på om du ønsker å åpne og lukke port hver gang du skal kjøre inn og ut. Jeg ville nok hatt bil og kjøring utenfor gjerdet, for å unngå fare for påkjørsel av hunder.
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...