Gå til innhold
Hundesonen.no

Hvor er det "billigst?


Teddy2007

Recommended Posts

Vet at jeg betaler endel mer da jeg før kjøpte royal canin hos veterinæren enn dyrebutikken. Bruker nå eukanuba intestinal som jeg kjøper hos veterinære, og den er ganske mye dyrere der enn hos en dyrebutikk.. Men nå har jeg en hund med tykktarmbetennelse, så litt derfor det fòret koster også. Bruker også Hills i/d som jeg blander i fòret og den koster 24,- per boks... Savner den tiden hvos jeg kunne ta med en pakke vanlig royal canin fra dyrbutikken enn å mikse sammen 3 forskjellige ting i maten hans... Bruker 5 min på å tilbrede maten hans :rolleyes: Men så kaster han ikke opp eller har diare lenger, så kvalitetsfòr er det hvertfall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøper av en storforbruker og da koster ikke fòret like mye som om du skulle kjøpt det i en dyrebutikk eller hos dyrlegen.

Finn deg en oppdretter, pensjonat eller lignende og hør om du kan få en avtale med de om å kjøpe fòr der.

Eller du kan gå over til Labb og håpe på det beste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At spesialbutikkene har stor avanse er det liten tvil om, dyrebutikker trenger konkuranse, og kanskje skal ICA begynne å selge Eukanuba, noe enkelte ICA butikker i Sverige har gjort i flere år. Men det krangle mellom importører og forhandlere da de er redd for sitt monopol.

I dyrebutikkene er prisene mistenkelig lik overallt. For meg må det gjerne bli priskrig på hundefor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PS i England koster 15 kg Eukanuba active ca 400.- NKR, og i USA betaler man for 15 kg. Eukanuba high perfomance ca 230.- NKR.

Så med slike priser skulle "nice Price" her i Norge lett kunne vært ett sted mellom 350-380 KR.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...