Gå til innhold
Hundesonen.no

Hvordan bli sånn "hjelp"

Recommended Posts

Skrevet

Ja, hvordan bli man sånn moderator, oversetter eller fotograf eller noe.

Kunne gjerne tenkt meg å bli fotograf c(: Liker å ta bilder med mitt Canon Digital IXUSi zoom.

Og hundene min. NEG Valp og voksen.

Eller noe. Så lurer jeg på hva de gjør og sånn?

//Mathea

Skrevet

Oversetterne oversetter filer fra engelsk til norsk så forumet ser riktig ut. Ønsker man bidra her, send en pm til Espen.

Fotografer og skribenter bidrar med artikler og bilder til en senere artikkelbase. Søknad foto sendes PIP, søknad skribent sendes Vipsen.

Moderatorene er de som holder orden i forumet og passer på at alle brukere holder seg til reglene. De hjelper også andre brukere om disse har spørsmål om regler, funksjoner i forumet osv. Moderatorer skal helst ha fyllt 18, ha god kjennskap til forumet, regler og brukere, kunne gjøre seg godt forstått skriftlig og opptre objektivt. Man bør også være på forumet et par timer daglig. Om man mener man kan bidra som moderator kan man sende søknad til meg, Vipsen eller Supermoderator Nina.

Skrevet
Oversetterne oversetter filer fra engelsk til norsk så forumet ser riktig ut. Ønsker man bidra her, send en pm til Espen.

Fotografer og skribenter bidrar med artikler og bilder til en senere artikkelbase. Søknad foto sendes PIP, søknad skribent sendes Vipsen.

Moderatorene er de som holder orden i forumet og passer på at alle brukere holder seg til reglene. De hjelper også andre brukere om disse har spørsmål om regler, funksjoner i forumet osv. Moderatorer skal helst ha fyllt 18, ha god kjennskap til forumet, regler og brukere, kunne gjøre seg godt forstått skriftlig og opptre objektivt. Man bør også være på forumet et par timer daglig. Om man mener man kan bidra som moderator kan man sende søknad til meg, Vipsen eller Supermoderator Nina.

Ok, tusne takk ^^,

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Det kommer jo an på om du ønsker å åpne og lukke port hver gang du skal kjøre inn og ut. Jeg ville nok hatt bil og kjøring utenfor gjerdet, for å unngå fare for påkjørsel av hunder.
    • Er det lurest å ha gjerde der man parkerer bilen også? Da må man ha port. Eller lurest å kun ha gjerde der man ikke kjører bil?
    • Helt enig! Savner mer aktivitet, ironisk nok, siden jeg ikke har vært aktiv her på snart 20 år. Hadde vært moro å hørt hvordan det gik nå med alle «gamle». For min del handler det nok litt om at småbarnsliv og jobb har tatt mye tid, og det at jeg har vært hundeløs i en del år. Å når jeg skriver n innser jeg også at det handler om at jeg ikke sitter å surfer på pcen lenger, forum fra mobil er ikke helt det samme. 
    • Hadde vært gøy med litt mer aktivitet her inne ja. Føler jeg ser det der ute i den virkelige verden også, er synkende aktivitet på mange arenaer. Her går det fremdeles i hund og konkurranser, mest RL.
    • Veldig synd egentlig at det er blitt sånn. For det var himla gildt her en stund.  Lurer også på hvordan det går med de eldre brukerene, og lurer på om de holder på med hund fortsatt. 
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...