Mirai Skrevet 14. August 2007 Rapporter Skrevet 14. August 2007 Kanskje på tide å prøve en konkret dato Jeg har fri hele mandagen, men det tar jo en stund å reise for meg som ikke har bil (med mindre noen har plass til oss?). Så vil gjerne ta det litt "tidlig" på dagen, sånn tolv/ett-tiden. Si ifra om dere kan, så skal jeg oppdatere førsteposten :icon_fun: Mona har ikke sett andre på evigheter og kommer sikkert ikke til å oppføre seg :closedeyes:
Guest Christine Skrevet 14. August 2007 Rapporter Skrevet 14. August 2007 I 12-1 tiden er jeg desverre på skolen. Og det tror jeg de fleste andre er også..
Mirai Skrevet 15. August 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 15. August 2007 Åja, det glemte jeg. Skolen begynner jo igjen. Æsj.
starlight Skrevet 15. August 2007 Rapporter Skrevet 15. August 2007 Hehe, ikke for oss som studerer og bare har 8 timer forelesning i uka:D
HanneJ Skrevet 15. August 2007 Rapporter Skrevet 15. August 2007 Tviler på at jeg kommer til å være lenge på skolen (første skoledag), men vet liksom ikke når jeg slutter..
Guest Christine Skrevet 15. August 2007 Rapporter Skrevet 15. August 2007 Tviler på at jeg kommer til å være lenge på skolen (første skoledag), men vet liksom ikke når jeg slutter.. Samme her..
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar