Gå til innhold
Hundesonen.no

grå bajs av for..?


Zoey

Recommended Posts

jeg har en Whippet på nå 5 mnd, og jeg forer henne med V&H, dette det eneste hun gladlig gafler i seg! hun er sunn og frisk, og blank og fin i pelsen, men hun bajser altså litt gråaktig bajs..!

noen som vet hva dette kan komme av? eventuelt hva jeg kan gjøre med det..? noen som vet om det er farlig..?

hun bajser ellers ganske lite, litt hardt av og til, men som regel vanlig konsistens..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn ble det her i huset også. Bajsen var liten, fast og flott! Og en smule grå innimellom..

I mangel på kunnskap må jeg bare spørre av nysgjerrighet: Hva slags forkorkortelser bruker dere på fôr egentlig? Jeg ser V&H, ett eller annet med R osv, osv. Mister helt oversikten jeg... Noen som kan hjelpe??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I mangel på kunnskap må jeg bare spørre av nysgjerrighet: Hva slags forkorkortelser bruker dere på fôr egentlig? Jeg ser V&H, ett eller annet med R osv, osv. Mister helt oversikten jeg... Noen som kan hjelpe??

Tja, jeg kan jo ikke på langt nær alle, men vi kan jo starte på en liste:

V&H = vom og hundemat

RC (hvis det var den du siktet til?) = Royal Canin

NP = Norwegian Polar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har en Whippet på nå 5 mnd, og jeg forer henne med V&H, dette det eneste hun gladlig gafler i seg! hun er sunn og frisk, og blank og fin i pelsen, men hun bajser altså litt gråaktig bajs..!

noen som vet hva dette kan komme av? eventuelt hva jeg kan gjøre med det..? noen som vet om det er farlig..?

hun bajser ellers ganske lite, litt hardt av og til, men som regel vanlig konsistens..!

Vist hunden din bæsjer grått og tørt er det som Yakine sier

utifra det du skriver vil jeg tro du forer med V&H med kylling??i såfall ville jeg heller ha prøvd nr 33 eller valpe foret siden hunden din er så ung

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg forer henne på nr 33 nå, fikk foret før de hadde lansert valpeforet (ca en uke eller noe...typisk.. :closedeyes: )

men så dette er da litt normalt..? har lest at det er lurt å gi bare muskelkjøtt noen måltider, og etter at hun har fått det har hun mørk brun bajs igjen.. men den gråe er tilbake ganske raskt...

men hun skal få valpeforet neste gang!

men hva gir dere mot harde mager..? min pleier og få litt grønnsaker, men det er til tider litt vanskelig å få henne til å spise det.. hehe...

lurer på om jeg tar foring litt for alvorlig.. høhø :icon_fun:

fortsatt gla for innspill :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva fora du på før da? Hvis det var tørrfor, så er det ikke så rart det er en vesentlig forskjell.. Bæsjen er mye større, mer fluffy og illeluktende her i huset nå som hun går på tørrfor.. Se på deg selv som heldig du. :lol: Konsistensen er nok helt fin..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...