Gå til innhold
Hundesonen.no

Hundebag eller bærbart stoffbur


Recommended Posts

Jeg har en hundebag til Blondie som er litt for liten. Den er liksom passe men hun ligge aldri komfortabelt i den uten at forbeina må stikke ut. Den er veldig praktisk å ha med på steder hvor jeg går mye som eks stallen fordi hun blir sliten etter hvert.

Siden den gamle er litt for liten har jeg planer om å kjøpe en ny. Hun elsker nemlig å være oppi bagger.

Vet du om noen gode produkter som selges i nettbutikk??

Har sett litt på denne i fra Petshopgirls men den er litt for liten den også. Men noe alla den er det jeg er ute etter. Den behøver ikke å være godkjent til å ha med på fly men det er et pluss så klart. Den må være mer en 40 cm i lengden.

Klikk her for å se den i fra Petshopgirls

Fant en her også. Men prisen er litt sånn shoking for meg da...

http://www.petshopgirls.no/html-sider/Shop...F_HumblePaw.asp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bestilte meg en ny bag til Emma for noen dager siden. Bestilte denne:

t_16471_07.jpg

i den største størrelsen. Målene er 50 x 30 x 22cm. Prislapp: 300kr :)

Håper for baggens del at den er litt avstivet i forhold til de to andre vi har. Syns det er så irriterende når hele baggen synker sammen over hunden i bruk.. Det skal jo liksom være et "bur" man kan ta med seg, ikke en POSE. <_<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan muligens ta litt tid da jeg bestilte den i gamla sitt navn, så jeg får antagelig ikke hentet den før om to uker eller noe slikt da den ramler ned i postkassa her og ikke i byen hvor jeg bor. Etter å ha tatt ferga noen ganger nå i sommer så kjente jeg på meg at jeg bare måtte ha en ny bag til henne.. Den vi har nå kommer hun seg lett ut av hvis hun bare vil. Litt skummelt når man ligger og snorker på ferga.. Tror den nye bagen blir stas å få :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hehe.

Min gamle bag har sånn som du knipser halbåndet på inni. Hun kan komme seg ut men da må hun dra med seg baggen på tur og det tror jeg ikke hun syns er stas. Men går det an å klage vis den bare "faller sammen"? Det står jo at den skal være stiv i bunnen og da burde den ikke falle sammen. Får man pengene tilbake eller noe sånt da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde en sånn bag til cavalieren min, syns ikke kvaliteten var noe å skryte av på den jeg hadde. Øverst på hver side er det en metallstang og begge de to arbeidet seg ut av stoffet etter ganske kort tid.

http://zooprodukter.no/default.pl?showProd...&pageId=175 Hva med noe sånt? Har det til valpen min. Virker mye mer solid, men det mangler skulderem så litt mer klønete å bære med hunden inni. Er sammenleggbart så enkelt å slå sammen da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer tilbake med info når jeg har fått den. :wub: Tar sikkert en uke-to uker.. Emma er så lett, så tror nok den blir å holde. den baggen vi bruker nå kostet 50kr på QXL, og er absolutt ikke i noe super-kvalitet - men Emma kunne ikke ødelagt den om hun hadde prøvd engang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Jaja. Blondie veier 4,6 så lett er hun jo men ikke så lett.

Men jeg tror jeg skal bestille den baggen veldig snart. Det er jo tilbud på den og greier.

Edit: Den er bestilt nå. Ble veldig irritert nå jeg fordi den butikken er veldig nært oss. Så nå måtte jeg betale porto på 93 kr mens jeg kunne hentet den på vei hjem fra vennina mi GRATIS!! :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...