Gå til innhold
Hundesonen.no

Ny butikk Alnabru

Guest Jonna

Recommended Posts

Vil bare tipse dere om at det er kommet en ny dyreforettning som bare er helt rå på Alnabru :icon_confused:

Diger, også selger dem en masse med ting som jeg ikke har funnet så mye av andre steder. Bla har dem masse Ruff Wear utstyr og da er jo muligheten der til å prøve. Dem har også Puppia og masse annet.

Jeg klarte ikke gå ut derfra uten en sele og en masse med hundegotter i løs vekt (Tryne, hjorte hjerte, Stutse kjøtt osv osv) :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Og til opplysning kan jeg fortelle at butikken på Alna vil i løpet av høsten ha egen dyrepleier og en "drop in" vetrinær ;) så dette må vel snart kunne kalles et skikkelig komplett hundesenter ;)

Ps: nei, jeg jobber ikke der, kjenner heller ikke sjefen, og kjenner heller ingen som jobber der om noen lurer :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært der et par ganger, men da mest i akvarieavdelingen.. Utrolig flott utvalg der også.

Men ja - det er en stor og flott forretning - har det mest utrolige til alle mulige dyr.

Jeg håper bare de greier å holde det gående der. Har vært stort sett alene i butikken der de gangene jeg har vært der, og selv om jeg har lagt igjen mer en nok penger der, så betaler det neppe særlig mye av kostnadene deres...

Men utstyr og sånt til hundene er så mye dyrere på dyreforretninger enn på utstillinger - så selv om de har et fantastisk utvalg, så sier lommeboken min ofte at det er lurer å kjøpe sånt andre steder, dessverre.

Susanne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er hvertfall greit om du skal prøve noe. Ser alltid en hund eller to der når jeg er innom. (var der senest idag i "matpausen" på skolen, og så hund der da også). Men er nok ganske greit å ta med inn der, det ligger jo ikke akkurat mitt i et senter, så du må tusle igjennom hele for å komme seg dit

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Dette har jeg aldri hørt om. Uff, lykke til, håper det går bra!
    • Frøkna har mest sannsynlig fått en blokkert spyttkjertel. I går skulle hun til utredning i CT, men forundersøkelse av hjertet viste at det ikke er et alternativ å dope henne ned slik hjertet er nå. Så hva i alle dager gjør jeg? Er det noen som har vært borti dette, og evt. fått utført noe slags behandling (f.eks. drenering?) under lokalbedøvelse? Hun ble satt på vanndrivende over helga for å redusere trykket på hjertet, så vil de ta en ny vurdering mtp. risiko ved narkose i neste uke,  men hun vil uansett være en høyrisikopasient så det er jo kjempeskummelt å gå den veien. Jeg har jo ikke lyst til å risikere livet hennes for en blokkert spyttkjertel, som tross alt ikke er livstruende og mest bare et irritasjonsmoment. Alt hva den stakkars hunden skal måtte gjennomgå 
    • Få en trener MED ERFARING (fra hundeklubben f.eks) ikke en som har tatt e kurs og er på sin første hund...  Dette må en hjelpe dere med in real life.  Har selv en valp på 16 uker som bodde på småbruk, men hun er miljøsterk og rå i miljø. Det er noe miljø og mye genetikk.  Kjenner ikke til Collie men tidligere slet de med nerver og det er jo bittelitt arvelig det... Det du opplever høres meget rart ut. Få hjelp hjem nå!!  Valpekurs er genialt, men treneren der har begrenset tid til å hjelpe med sånne problemer, men noe veiledning hjelper absolutt.   
    • Gratulerer med resultatene og hunden!
    • Jeg er ganske forelska om dagen 😂❤️    Vi har jo 3 tisper også - Utrolig morsomme og herlige vesen! Men hannhund er virkelig noe for seg selv! ❤️   Nils hadde en strålende valpekarriere, til helga skal han til Nkk Sandefjord og prøve seg som junior - Vi er forberedt på at alt kan skje 😂
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...