helle Skrevet 20. September 2007 Rapporter Skrevet 20. September 2007 Vi kommer selvsakt, bor jo i bergen så Syns det var en del Dvergpinscher påmeldt jeg... hjelp.... 13 voksne og 3 valper.... Vi stiller i juniorklasse, krysser fingrene for at det går like bra som sist..
Line_ Skrevet 20. September 2007 Rapporter Skrevet 20. September 2007 PM er lagt ut på www.bsbk.org Bare EN påmeldt vorstehhund, og det er valpen min! Bare tre påmeldte aussier, og 9 påmeldte tollere Spennende! Vet du hvilke aussier det er?
Symra&Pippin Skrevet 20. September 2007 Rapporter Skrevet 20. September 2007 Jeg kommer (29 timer med tog på en helg!), skal stille Memphis på sitt første valpeshow, Tia (aussie) i juniorklasse og Sico (toller) i åpen klasse 29 timer på tog med tre hunder? Du er jo mer utstillingsgal enn meg!
Rottis jentå Skrevet 20. September 2007 Rapporter Skrevet 20. September 2007 Jeg og Oscar kommer! Jeg skal også stille en Wheaten terrier...
C.J Skrevet 20. September 2007 Rapporter Skrevet 20. September 2007 Jeg kommer også Skal stille flat-tispe i åpen klasse. Bare 23 stk ja, men vi har ikke sjans i det hele tatt (for lite hode, for lite driv osv.) - vi bare stiller for å vise oss frem! :icon_fun: Haha!
HHC Skrevet 21. September 2007 Rapporter Skrevet 21. September 2007 Jeg kommer også Skal stille flat-tispe i åpen klasse. Bare 23 stk ja, men vi har ikke sjans i det hele tatt (for lite hode, for lite driv osv.) - vi bare stiller for å vise oss frem! :icon_fun: Haha! hihi, dommern ekker sååå kjekk altså ( det er han som er på forsidebildet på hjemmesiden min )
jaktlykke Skrevet 21. September 2007 Rapporter Skrevet 21. September 2007 hihi, dommern ekker sååå kjekk altså ( det er han som er på forsidebildet på hjemmesiden min ) Hihi Kathrine - liker du ikke eldre menn med sixpence Foøvrig har jeg valgt vekk denne utstillingen til fordel for en liten ukes hjortejakt i fjellheimen
WheatenMali Skrevet 21. September 2007 Rapporter Skrevet 21. September 2007 Jeg og Oscar kommer! Jeg skal også stille en Wheaten terrier... oi, hva heter den? da får du i oppgave og notere BIR/BIM for meg:P
Benedicte Skrevet 21. September 2007 Rapporter Skrevet 21. September 2007 29 timer på tog med tre hunder? Du er jo mer utstillingsgal enn meg! Stemmer, men bare med to hunder :icon_fun: Det tar 15 timer til Bergen (+ venting på Oslo s) og 14 timer tilbake (+ venting på Oslo s)
HHC Skrevet 21. September 2007 Rapporter Skrevet 21. September 2007 Hihi Kathrine - liker du ikke eldre menn med sixpence Foøvrig har jeg valgt vekk denne utstillingen til fordel for en liten ukes hjortejakt i fjellheimen Forskjell på eldre og 3 ganger eller 4 ganger alderen min da.. (kanskje nærmere 3 enn 4 i dette tilfellet da, hihi )
Jeampi Skrevet 24. September 2007 Rapporter Skrevet 24. September 2007 Jeg kommer og skal være "pimp", lillesøsteren min skal stille pito i åpen klasse begge dager (NMHK sotra ene dagen og BSBK andre dagen) så har jeg med meg en annen lillesøster slik at de skal stille begge bikkjene i barn&hund...Selv skal jeg ikke stille noe som jeg vet om...Men jeg har en del klippe oppdrag...
HHC Skrevet 24. September 2007 Rapporter Skrevet 24. September 2007 Rene julaften dette! 23 flatter lørdag og 22 søndag! Desverre er det 2 valper til den dagen jeg stiller valp - men pytt pytt
tm100021 Skrevet 24. September 2007 Rapporter Skrevet 24. September 2007 Desverre ? Har du ikke noe tro på valpen ?
HHC Skrevet 24. September 2007 Rapporter Skrevet 24. September 2007 Desverre ? Har du ikke noe tro på valpen ? Jo, men egentlig hadde walkover en gang til vært greit
Rottis jentå Skrevet 24. September 2007 Rapporter Skrevet 24. September 2007 oi, hva heter den? da får du i oppgave og notere BIR/BIM for meg:P Jeg vet faktisk ike hva han heter, men det er hannhund som er 1 år. Skal nok få med meg det;P
Bambii88 Skrevet 24. September 2007 Rapporter Skrevet 24. September 2007 Ally skal stilles første gangen i unghundklasse på lørdagen, så vi kommer Lykke til! Husk å ta med certet hjem Stiller Seb i juniorklasse både lørdagen og søndagen.. Er han blitt så gammel alt? Herremin, trodde han var 6mnd fortsatt jeg
29a Skrevet 27. September 2007 Rapporter Skrevet 27. September 2007 Er han blitt så gammel alt? Herremin, trodde han var 6mnd fortsatt jeg hehe ja ikke sant han blir 10mnd den 4oktober, så han er begynt å bli "stor" gutt ja
Marthe Skrevet 27. September 2007 Rapporter Skrevet 27. September 2007 Lykke til i helgen alle sammen
ceccy Skrevet 28. September 2007 Rapporter Skrevet 28. September 2007 Lykke til! Husk å ta med certet hjem Hehe, skal prøve på det ja
Benedicte Skrevet 29. September 2007 Rapporter Skrevet 29. September 2007 Sico ble 2BHK med cert!:-) Memphis ble BIG, så han skal inn i BISvalp i morra!
Benedicte Skrevet 30. September 2007 Rapporter Skrevet 30. September 2007 Tia ble BIR med cert! Ikke plassert i gruppen, og Memphis ikke plassert i BIS
Jeampi Skrevet 1. Oktober 2007 Rapporter Skrevet 1. Oktober 2007 Pito Lørdag: Nice head. Good eye expression, good nice coat, and moved well 1KVAL,2KONK Søndag: Utm størrelse, bra pels,Ganske klent bygd hode, noe for tynt neseparti, utm bitt, noe store øyne,ørene kunne sitte høyere,fremskutt skulder,noe lang i ryggen, Ganske tynne lår, rør seg trangt med knapt steglende bak,Ganske ubalansert fram. 1KVAL,1KONK (Er den dårligste kritikken jeg noengang har fått på henne ) Stillte en pomvalp i BIS ringen lørdag, hvor hun ble BIS valp på norsk miniatyrhundklubb sin utstilling Stillte samme valpen dagen etterpå men da ble hun bare BIM...
MegaMarie Skrevet 1. Oktober 2007 Rapporter Skrevet 1. Oktober 2007 Fikk samme som jeg fikk på Miniatyrhundklubbens utstilling. 1Kval, 1Konk, Ck + 5BTK. Er egentlig ganske fornøyd. Hun var vist litt kraftig tispe og litt overvektig da... :S Det var hun ikke på lørdag da... Men oppdretteren vår hadde nok lest kritikken fordi hun sa til meg etter på at hun dommeren hadde sin egen smak sikkert fordi hun ikke ville at jeg skulle sitte henne på slanke kur nå Men det hadde jeg nok ikke gjord uansett.
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar