Gå til innhold
Hundesonen.no

BSBK 29-30. september 2007


trevi

Recommended Posts

Siden folk er tidlig ute (hint FSHK i November :D ) så kan vi jo ta tråden med hvem som kommer til BSBK i Bergen Racketsenter 29. - 30. september!?

Vi kommer iallefall... Siden vi bor rett ved :) stiller terv tispe i unghundklasse på søndagen.

Her er Utstillingsannonsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden det tar oss 15 min å kjøre, så regner jeg med at vi ikke går glipp av denne utstillingen.....-selv om vi nok er så trette både meg og bikkjen,at vi ikke ser land, for vi er da nettopp kommet tilbake fra arbeidsferie... :):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer kanskje og stiller Extra :)

(Eller egentlig så kommer jeg for å se på belgerene :) )

Høres bra ut :) blir moro å se henne :)

Siden det tar oss 15 min å kjøre, så regner jeg med at vi ikke går glipp av denne utstillingen.....-selv om vi nok er så trette både meg og bikkjen,at vi ikke ser land, for vi er da nettopp kommet tilbake fra arbeidsferie... :P:P

hehe... er i nesten samme situasjon... Kommer hjem fra 2 uker i California på torsdagen... så jetlag'en sitter vel i kroppen fremdeles :P men men, hva gjør vi ikke for å vise frem bikkjene :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Var inne å sjekket jeg óg...

3 Basenjier.............vet ikke hvem den siste er, så nå er jeg nysgjerrig....... :rolleyes:

7 Flat coated-valper og 23 voksne.............. Håper jo å kunne ta med en skikkelig premie til Ebony sine eiere eller er det fórverter??? Hadde ihvertfall hvert super gøy! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...