Gå til innhold
Hundesonen.no

Hvordan bo på verdensutstillingen?


dorab01

Recommended Posts

Hei hei alle sammen

Trenger lit hjelp her for opdretteren min som bor i utlandet. Hun sa at alle hotellene er booket alerede der hvor du kan ha hund?? Så hvor kan man bo?? Vi må vel finne en plass snarest eller? trenger virkelig litt hjelp her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner med at vi her snakker om Verdensutstillingen i Stockholm neste år.

Den enkleste løsningen er selvsagt å ta kontakt med Stockholm Convention Bureau (som annonsert sammen med utst. på www.skk.se), så finner de et ledig hotellrom.

Det står at noen av hotellene er fullbooket, men langt ifra alle - og de har sikkert reservert mange, mange hotellrom for nettopp den helgen - ergo står det som fullbooket hvis man gjør direktesøk på nettet.

Ellers tviler jeg på at alle hoteller i hele Sverige er fulle, til tross for utstillingen.

Tips oppdretterne om nærliggende byer, fortell at de har gode veier i Sverige (og spesielt omkring hovedstaden), så det er fullt mulig å bo et godt stykke unna og likevel ikke bruke allverden av tid for å kjøre til utstillingen på morgenen.

Lykke til!

Susanne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok tusen takk. grunnen til at hun var så bekymret var at (hun er fci dommer) i utstillingsmiljøet rundt om kring florer det en del snakk om at det absolutt ikke finnes ledige hoteler lenger, som tar hund. Og dette var det liksom alerede snakk om i januar. Men ok tusen takk for svarene skall jeg videre bringe det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Jonna
ok tusen takk. grunnen til at hun var så bekymret var at (hun er fci dommer) i utstillingsmiljøet rundt om kring florer det en del snakk om at det absolutt ikke finnes ledige hoteler lenger, som tar hund. Og dette var det liksom alerede snakk om i januar. Men ok tusen takk for svarene skall jeg videre bringe det.

Om ikke det fins hotel så fins det jo camping. Dette stedet ligger ca 15-20min kjøring fra sentrum (ifølge kartet)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...