Gå til innhold
Hundesonen.no

Simpleviewer


Carina

Recommended Posts

Har begynt å bruke Simpleviewer i galleriet mitt, og der kan man skrive tittel på bildeserien og kommentarer til hvert bilde. Men hos meg går det ikke an å bruke Æ, Ø og Å - da kommer det bare en liten firkant også forsvinner resten av ordet jeg har brukt bokstaven i også.. Mener nå jeg har sett slike galleriet med disse bokstavene i?

Noen som vet om jeg kan gjøre noe for at det skal fungere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde det samme problemet på hjemmesiden min for noen uker siden, la inn en kode så forsvant det :) Om du trenger koden gi meg beskjed så kanskje det hjelper deg :D

Altså, bokstavene funker på hjemmesiden, det er kun i det programmet/bildefremviseren de ikke funker. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, har du prøvd å skrive følgende for å få æ ø å.?

æ - æ

ø - ø

å - å

som en nødløsning, bruker ikke simplewiever, så vet ikke om det er mulig å endre språket så enkelt... Men disse kodene skal være universale uansett språk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan jeg gjør, så sette du og koden i index fila di, får det samme har skjedd på hjemmesiden din og nå :icon_confused:

Whaat? Hos meg ser det helt normalt ut?

Flere som ser det samme som Tine? At ÆØÅ er vekke fra hele siden min??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Må man ha web-hotell for¨å bruke simpleviewer?

Oi, beklager, hadde glemt denne tråden! Du må iallefall ha en plass å laste opp to (små) filer for hvert album du skal ha. Du trenger sikkert ikke å ha kjøpt webhotell, men jeg har det også laster jeg både bilder og de filene opp i samme mappe slik at det skal være litt system i det. :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...