Gå til innhold
Hundesonen.no

Nesbyen igjen

Symra&Pippin

Recommended Posts

Jeg kommer til Nesbyen torsdag ettermiddag/kveld. Tror dere som har vært der før at jeg kan sette opp mitt berømmelige utstillingstelt ved valpeshowringen da, eller er det allerede fullt rundt ringene tror dere? Eller må alle vente til fredag kanskje? Jeg skal bare ha det der på valpeshowet på fredag. Det er over 250 valper fordelt på fire ringer.... Alle har jo ikke telt, men likevel.

Og så har jeg lurt på: Valpeshowet begynner kl 18.00. Vil det ikke bli mørkt før det er ferdig? Hvordan skal dommeren kunne se Symras fremragende pelskvalitet og feilfrie pigmentering i mørket? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Dessverre vil du ikke kunne sette opp telt på torsdagen av den enkle grunn at de neppe har begynt å markere ringene engang da. Dette pleier de å gjøre på fredag (dag/ettermiddag) slik at de er ferdige til valpeshowet starter.

Mørket er ikke noe problem der, det er alltid mer enn lyst nok for dommere å se alt de skal (og helst ikke skal...). De holder ikke på sååå mange timene med dette - husker ikke helt, men de pleier da å være ferdig sånn i 22-tiden, eller noe slikt? (Noen som husker?)

Men ja, når valpeshowet er igang kommer det opp mye telt omkring i området. Men det er sjelden noe problem å få satt opp telt rundt valperingen(e), da - det er ikke SÅ mange som stiller med telt hvis været er OK (som det jo pleier å være).

Vi sees der!

Susanne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...