mushi Skrevet 1. Oktober 2007 Rapporter Share Skrevet 1. Oktober 2007 Det var bare meg og line som kom. Det var dårlig. Men vi hadde det gøy fordet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papillon Skrevet 1. Oktober 2007 Rapporter Share Skrevet 1. Oktober 2007 Sikkert fler som kunne kommet hvis treffet hadde vært på ettermiddagen. Mange jobber og mange sine foreldre jobber så blir jo litt vanskelig. Kunne ikke tatt et ekstra treff kl. 6 eller noe da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Line_ Skrevet 1. Oktober 2007 Rapporter Share Skrevet 1. Oktober 2007 Her kommer noen bilder, selv om det bare var 3 hunder på "hundetreff", hehe. Noen av bildene er litt mørke, jeg har ikke helt lært meg innstillingene på kameraet, hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mushi Skrevet 1. Oktober 2007 Rapporter Share Skrevet 1. Oktober 2007 Hehe, beste bildene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helene Skrevet 1. Oktober 2007 Rapporter Share Skrevet 1. Oktober 2007 Wæææh! Jeg glemte det! Bajs. Jeg og Tekla er med neste gang! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambii88 Skrevet 2. Oktober 2007 Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2007 Sett på navn på bildene daaa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Line_ Skrevet 2. Oktober 2007 Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2007 Sett på navn på bildene daaa Hvorfor det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambii88 Skrevet 3. Oktober 2007 Rapporter Share Skrevet 3. Oktober 2007 Hvorfor det? Ikke alle som vet hvem alle er Jeg vet ihvertfall bare hvem Felixen er.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Line_ Skrevet 4. Oktober 2007 Rapporter Share Skrevet 4. Oktober 2007 Ikke alle som vet hvem alle er Jeg vet ihvertfall b are hvem Felixen er.. Å ja, sånn ja. Papillonen er Tika (en papillon jeg passer) bullterrieren er Mushi her inne sin og heter Ares Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambii88 Skrevet 4. Oktober 2007 Rapporter Share Skrevet 4. Oktober 2007 Takker Gud så lekker Tika er blitt! Kjente henne ikke igjen jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Line_ Skrevet 5. Oktober 2007 Rapporter Share Skrevet 5. Oktober 2007 Takker Gud så lekker Tika er blitt! Kjente henne ikke igjen jeg Ja, ikke sant! Vakker liten frøken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IM Skrevet 5. Oktober 2007 Rapporter Share Skrevet 5. Oktober 2007 nytt treff??? på kveldstid? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 12. Oktober 2007 Rapporter Share Skrevet 12. Oktober 2007 Jeg er med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 12. Oktober 2007 Rapporter Share Skrevet 12. Oktober 2007 Jeg og, men JEG MÅ FÅ BESKJED PÅ MOBILEN! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toya Skrevet 12. Oktober 2007 Rapporter Share Skrevet 12. Oktober 2007 når snakker vi om? kanskje jeg skal ta meg litt fri fra lesning? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IM Skrevet 13. Oktober 2007 Rapporter Share Skrevet 13. Oktober 2007 onsdag til uka?? klokka syv eller noe?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar