SoppenCamilla Skrevet 25. September 2007 Rapporter Share Skrevet 25. September 2007 I shall come. Hvis det er i første halvdelen av høstferien. Da funker det. Men jeg trenger å holdes oppdatert på mobil, siden jeg ikke har nett, og får ikke sjekka det så ofte, for holder på å flytte, så hvis noen gidder så er nummeret 92887147. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Line_ Skrevet 25. September 2007 Rapporter Share Skrevet 25. September 2007 Ehm... Hvor er grevskogen igjen? Går det busser direkte fra rutebilstasjonen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 25. September 2007 Rapporter Share Skrevet 25. September 2007 Jupp.. Men jeg er ikke helt sikker på hvem! Spør på bussgreia! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papillon Skrevet 25. September 2007 Rapporter Share Skrevet 25. September 2007 Mandag (?) i høstferien i Greveskogen passer her! (Hvis pappa gidder å kjøre da..) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mushi Skrevet 25. September 2007 Rapporter Share Skrevet 25. September 2007 Ehm... Hvor er grevskogen igjen? Går det busser direkte fra rutebilstasjonen? Det går buss fra byen. Eikruten Er første stopp etter du har kjørt ut av bomringen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 25. September 2007 Rapporter Share Skrevet 25. September 2007 Men nå må vi være flike folkens Hvem dag passer det får de fleste? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mushi Skrevet 25. September 2007 Rapporter Share Skrevet 25. September 2007 Ble vi ikke enige om mandag 1. oktober? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Line_ Skrevet 25. September 2007 Rapporter Share Skrevet 25. September 2007 Ganske sikker på at det passer for meg på mandag i hvertfall Skal prøve å få med Susanne (Frodo her inne) også. Vi drar sammen til agility VM, så hun blir sikkert med. Men håper vi kan ha det ikke så altfor tidlig? For jeg kommer hjem søndag kveld (ganske sent regner jeg med...) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 25. September 2007 Rapporter Share Skrevet 25. September 2007 Ikke så tidlig hadde vært fint her og, utstilling på søndag, så det blir lang dag da... Også har jeg en lege time kom jeg på... (Meeen, jeg bestemte meg at den kan jeg ringe imorgen og spørre om å få en annen dag.) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mushi Skrevet 25. September 2007 Rapporter Share Skrevet 25. September 2007 Klokka ett kanskje? Så er treffet ferdig før rushen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 25. September 2007 Rapporter Share Skrevet 25. September 2007 Jepp, jeg er i tønsberg fra klokka tolv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zobra Skrevet 27. September 2007 Rapporter Share Skrevet 27. September 2007 Har jeg forstått det rett nå? Mandag 1.okt klokka 13.00 på greveskogen videregående skole?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 27. September 2007 Rapporter Share Skrevet 27. September 2007 Du har forstått det rett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambii88 Skrevet 28. September 2007 Rapporter Share Skrevet 28. September 2007 Jeg kommer om jeg får dratt med meg kjøre Kommer i såfall med tre chihuahuaer og peppern Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Maritus Skrevet 29. September 2007 Rapporter Share Skrevet 29. September 2007 Fant ut, det passer egetlig ikke helt... Må i såfall ta buss og vet ikke hvor Grevskogen vgs er, litt familietrøbbel, så de kan tydeligvis ikke kjøre <_< Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papillon Skrevet 29. September 2007 Rapporter Share Skrevet 29. September 2007 Nei, kunne ikke tatt det på ettermiddagen/kvelden? Noen er avhengig av foreldre.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Line_ Skrevet 29. September 2007 Rapporter Share Skrevet 29. September 2007 Nei, kunne ikke tatt det på ettermiddagen/kvelden? Noen er avhengig av foreldre.. Er jo bare å ta buss da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mushi Skrevet 30. September 2007 Rapporter Share Skrevet 30. September 2007 Jeg posta bussforklaring på forrige side. Helt umulig å ta feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
icebluelagoon Skrevet 30. September 2007 Rapporter Share Skrevet 30. September 2007 Jeg kommer ;-) Tar med meg Kite ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 30. September 2007 Rapporter Share Skrevet 30. September 2007 EDIT: Jeg kan ikke komme allikevel, det kræsjer så sjukt, og har ikke bil. :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Line_ Skrevet 30. September 2007 Rapporter Share Skrevet 30. September 2007 Hvis vi skal være der 1300, går det en buss fra tønsberg 1245, som er på Grevskogen 1248 Så det passer jo ganske bra. Hadde jo vært fint om noen som vet hvor vi skal gå av tar bueesn da, hehe. Selv om Mushi sin beskrivelse sikkert er grei. --------------------------------------- Nå håper jeg alle kommer *Dobbelpost, bruk redigeringsfunksjonen. Mod.Josie&Miriam* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mushi Skrevet 1. Oktober 2007 Rapporter Share Skrevet 1. Oktober 2007 Gleder meg masse Fant igjen en katt jeg hadde mistet for en time siden og ares får ikke sove fordi han vil leke med den, så jeg veit ikke hvor lenge vi blir før han blir trøtt siden han ikke sover når han skal. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 1. Oktober 2007 Rapporter Share Skrevet 1. Oktober 2007 Jeg har forsovet meg og kommer ikke, ikke Jenny eller! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papillon Skrevet 1. Oktober 2007 Rapporter Share Skrevet 1. Oktober 2007 Uff, jeg har også forsovet meg.. Måtte jo stå opp kl. 5 i går.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 1. Oktober 2007 Rapporter Share Skrevet 1. Oktober 2007 Uff, jeg har også forsovet meg.. Måtte jo stå opp kl. 5 i går.. Samme her, og jeg var ikke hjemme før klokka halv tolv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar